پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
هیلاری کلینتون در نقش نویسنده رمان معمایی

کلینتون گفته است در همکاری با دوست صمیمی‌اش «لوئیس پنی» نویسنده آمریکایی در حال نوشتن رمانی با عنوان «دولت ترور» است .

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، هیلاری کلینتون نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا در جهان به طرفداران رمان‌های معمایی مشهور است و حالا در خبرها آمده است که خودش نیز در حال نوشتن یک رمان از این ژانر است.
 
داستان معمایی یا داستان اسرارآمیز گونه‌ای داستان است که معمولاً با محوریت تحقیق و جستجو پیرامون یک جرم نوشته می‌شود. در بیشتر داستان‌های اسرارآمیز، کارآگاهی به دنبال حل معمای یک جرم است. ژانر معمایی پیوند نزدیکی با ادبیات داستانی جنایی دارد. مثل داستان‌های شرلوک هلمز، ریچارد هنی، خانم مارپل، پوآرو.
 
کلینتون گفته است در همکاری با دوست صمیمی‌اش «لوئیس پنی» نویسنده آمریکایی در حال نوشتن رمانی با عنوان «دولت ترور» است که ماجرای آن نزدیک به واقعیت بوده و از زندگی شخصی کلینتون الهام گرفته شده است.
 
به گفته کلینتون این رمان از انتشارات استریت مارتین و همکاری انتشارات سیمون اند شوستر قرار است در تاریخ 12 اکتبر وارد بازار کتاب آمریکا شود. هیلاری در اظهاراتی گفته است که از همکاری با لوئیس پنی برای نوشتن این کتاب هیجان زیادی دارد.
 
لوئیس پنی نویسنده زن کانادایی یکی از نویسندگان مشهور این کشور و نویسنده داستان‌های معمایی بسیاری است که در بازار کتاب آمریکای شمالی فروش بالایی داشته‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها