سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
شکایت ناشر خاطرات وودی الن از شبکه آمریکایی

انتشارات اسکای‌هورس آمریکا ناشر خاطرات وودی الن کمدین مشهور این کشور گفته است شکایت‌نامه‌ای علیه شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او تنظیم کرده است .

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از لس‌آنجلس تایمز، انتشارات اسکای‌هورس آمریکا ناشر خاطرات وودی الن کمدین مشهور این کشور گفته است شکایت‌نامه‌ای علیه شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او تنظیم کرده است چون این شبکه مجوزهای لازم برای ساخت مستندی درباره این کمدین کسب نکرده است. شبکه اچ‌بی‌او مستندی با عنوان «الن علیه فارو» ساخته است که گفته می‌شود بر اساس خاطرات منتشر شده وودی الن بوده است.
 
انتشارات اسکای‌هورس می‌گوید شبکه تلویزیونی در ساخت مستند چهار قسمتی وودی الن از کتاب صوتی منتشر شده توسط این انتشارات کپی‌برداری کرده است که این موضوع قرار است در دادگاه بررسی شود. حالا ناشر خاطرات وودی الن دادخواستی بر مبنای قانون کپی‌رایت آمریکا تنظیم کرده است که به گفته تونی لینوس رئیس انتشارات اسکای‌هورس قرار است به زودی در دادگاه بررسی شود.
 
لینوس گفت: ما از کپی‌برداری مطالب استفاده شده در مستند شبکه اچ‌بی‌او کاملاً اطمینان داریم و این مسئله را تا روشن شدن موضوع پیگیری خواهیم کرد. مستند شبکه آمریکایی به موضوع جنجالی سوءاستفاده اخلاقی از دخترخوانده کمدین مشهور آمریکایی می‌پردازد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها