سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
امکان جدید اپلیکیشن مسیریاب وِیز برای گوش کردن به کتاب‌های صوتی هنگام رانندگی

شرکت وِیز به تازگی اعلام کرده که با ادغام با سرویس «اودیبل» رانندگان می‌توانند حین رانندگی به کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها گوش دهند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودای‌ریدر - وِیز یک برنامه مسیریابی بسیار محبوب برای اندروید و آی‌او‌اس است. با این برنامه به راحتی می‌توانید مسیر مورد نظر را پیدا کنید. این شرکت به تازگی اعلام کرده که با ادغام با سرویس «اودیبل» رانندگان می‌توانند حین رانندگی به کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها گوش دهند. اعضای این اپلیکیشن می‌توانند به بیش از ۶۰۰ هزار مورد اودیبل و تعداد زیادی محتوای دیگر دسترسی پیدا کنند.
 
اعضای اودیبل می‌توانند با باز کردن برنامه وِیز و ضربه زدن روی آیکون نت موسیقی، اودیبل را به عنوان پخش‌کننده صوتی خود انتخاب کنند. آنها می‌توانند از طریق برنامه وِیز بلافاصله از محتوای شنیداری کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها لذت ببرند. اعضای اودیبل همچنین می‌تواند راهنماهای مسیریابی وِیز را داخل برنامه اودیبل دریافت کنند. وِیز پیش از این با برنامه‌های صوتی دیگری ازجمله اسپاتیفای، یوتیوب میوزیک، دیزر، پاندورا، ان‌پی‌آر و موارد دیگر نیز ادغام شده است.
 
آدام فرید، مدیر مشارکت‌های جهانی در وِیز گفت: «بسیار خوشحالیم که سال ۲۰۲۱ را با استقبال از اودیبل در میان خانواده خود آغاز کردیم. اودیبل یک نام تجاری محبوب با کاتالوگ گسترده‌ای از محتواست و ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که می‌توانیم آن را مستقیما به رانندگان عرضه کنیم. کاربران ما تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد کیلومتر را در حال گوش دادن به محتوای سرویس‌های پخش صوتی رانندگی کرده‌اند و بی‌صبرانه منتظریم به لطف همکاری با اودیبل این تجربه را حتا به کاربران بیشتری ارائه دهیم.»
 
دِرِک مورفی، معاون توسعه تجارت در اودیبل گفت: «خوشحالیم که می‌توانیم به اعضایمان در سرتاسر دنیا راه جدیدی برای دسترسی به اودیبل ارائه کنیم. چه در حال گوش دادن به آخرین اودیبل ارجینال باشید یا پرفروش‌های اخیر، اودیبل در اپلیکیشن ویز به شما این امکان را می‌دهد تا از محتوای صوتی سرگرم‌کننده، الهام‌بخش و آگاهی‌بخش لذت ببرید.»
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها