سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
افتتاح یک کتابفروشی چشم‌نواز در بانکوک

یک کتابفروشی جدید به تازگی در شهر بانکوک و در مرکز تجاری چیدلوم افتتاح شده که معماری شگفت‌انگیز افراد بسیاری را مجذوب آن کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از تایم‌اوت-کتابفروشی برجسته B2S در بانکوک به خاطر داشتن منابع عظیمی از کتاب‌های زبان تای و دیگر زبان‌های بین‌المللی و ابزار و وسایل متنوع زندگی معروف و در پایتخت تایلند شناخته‌شده است. چند سال پیش این کتابفروشی معروف تصمیم گرفت تا ایده یک کتابفروشی جدید را با نام "فضای تفکر" توسعه دهد؛ ایده افتتاح یک کتابفروشی که از ترکیب قفسه‌های کتاب، کافه، فضاهای کاری اشتراکی زیر یک سقف تشکیل شده که هدف از ایجاد آن بیشتر خلق یک فضای دوستانه برای فعالیت‌های سرگرمی و خلاقانه است تا فروش کتاب. اولین شعبه کتابفروشی "فضای تفکر" در مرکز ایست‌ویل بانکوک افتتاح شد و توانست بازخوردهای مثبتی را دریافت کند. به همین منظور کتابفروشی B2S تصمیم گرفت تا این ایده را به چندین مکان دیگر در پایتخت تایلند توسعه دهد.

به تازگی یکی از شعبه‌های این کتابفروشی در مرکز شهر بانکوک، در مرکز خرید معروف سنترال چیدلوم و در طبقه ششم این مجتمع افتتاح شده که طراحی آن با وجود سقف‌های آینه‌دار با نمای خارجی منحنی، فضای جذاب و منحصر به فردی ایجاد کرده که به گسترش بصری فضای داخلی نیز کمک می‌کند.

قفسه‌های کتاب تونل‌شکل برجسته‌ترین المان در داخل این فضا می‌باشد که خلاقیت بسیاری در طراحی آن به کار برده شده است.

 شعبه جدید این کتابفروشی نیز علاوه بر کتاب‌ها محصولات متعدد و متنوعی را از قبیل لوزام‌التحریر و محصولات سرگرمی و بازی برای کودکان ارائه می‌دهد.



 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها