چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کتابخانه‌های انگلیس کتاب رایگان در اختیار کودکان قرار می‌دهند

نشنال آکادمی بریتانیا یک سازمان خصوصی در این کشور با همکاری بنیاد ادبی این کشور پروژه تامین کتاب‌های آنلاین رایگان برای کودکان راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از بی‌بی‌سی، نشنال آکادمی بلوط (ONA) بریتانیا یک سازمان خصوصی در این کشور با همکاری بنیاد ادبی این کشور پروژه تامین کتاب‌های آنلاین رایگان برای کودکان راه‌اندازی کرده است که قرار است تا نیمه ماه فوریه با همکاری کتابخانه‌های آنلاین این کشور ادامه داشته باشد. نشنال آکادمی در زمینه ارائه کلاس‌های آنلاین به کودکان ابتدایی فعالیت دارد.
 
این آکادمی اعلام کرده در دوران قرنطینه با تامین کتاب‌های رایگان با ارائه کتاب‌های رایگان برای کودکان دبستانی سعی در کمک به این قشر در دسترسی به کتاب‌ها دارد. نشنال آکادمی بریتانیا هرچند یک سازمان خصوصی است ولی زیر نظر دپارتمان آموزش این کشور فعالیت می‌کند.
 
در سال گذشته از زمان تعطیلی مدارس نزدیک به 28 میلیون کلاس درس آنلاین توسط نشنال آکادمی برگزار شده است ولی مسئولان این سازمان می‌گویند تا وقتی که کتاب رایگان برای کودکان فراهم نشود هیچ کدام از این کلاس‌ها فایده‌ای ندارد. پروژه تامین کتاب از دو هفته پیش شروع شده و در طی این دو هفته بیش از 4 میلیون کتاب رایگان در اختیار کودکان قرار داده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها