پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
تولید نسخه‌های صوتی از دو رمان مشهور جرج اورول

انتشارات پنگوئن رندوم هاوس اعلام کرده است که در حال تولید نسخه‌های صوتی از دو رمان مشهور جرج اورول نویسنده مشهور انگلیسی یعنی قلعه حیوانات و 1984 است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوکسلر، انتشارات پنگوئن رندوم هاوس اعلام کرده است که در حال تولید نسخه‌های صوتی از دو رمان مشهور جرج اورول نویسنده مشهور انگلیسی یعنی قلعه حیوانات و 1984 است. انتشارات پنگوئن گفته است قبل از اتمام ماه ژانویه نسخه‌های صوتی این رمان‌ها وارد بازار کتاب خواهند شد.
 
اریک آرتور بلر مشهور به جرج اورول داستان‌نویس، روزنامه‌نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی بود. او را بیشتر برای دو رمان سرشناس و پرفروشش قلعه حیوانات که در سال ۱۹۴۵ میلادی منتشر شد و در اواخر دههٔ ۱۹۵۰ میلادی به شهرت رسید و نیز رمان ۱۹۸۴ می‌شناسند.
 
این دو کتاب بر روی هم بیش از هر دو کتاب دیگری از یک نویسندهٔ قرن بیستمی، فروش داشته‌اند. او همچنین با نقدهای پرشماری که بر کتاب‌ها می‌نوشت، بهترین وقایع‌نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن شناخته می‌شود.
 
انتشارات پنگوئن گفته است در تولید کتاب‌های صوتی رمان‌های اورول به طور متضاد عمل کرده است و در قرائت رمان قلعه حیوانات از زبان طنز استفاده کرده درحالیکه در رمان 1984 قالبی جدی‌تر دیده می‌شود. این انتشارات می‌گوید در حال تولید کتاب‌های صوتی از دیگر رمان‌های نوشته شده توسط این نویسنده انگلیسی است.
 
دو کتاب قلعه حیوانات و ۱۹۸۴ بارها مورد انواع اقتباس‌های هنری در تئاتر، تلویزیون و سینما قرار گرفته‌اند که شاید معروف‌ترین آنها، فیلم «۱۹۸۴» به کارگردانی مایکل اندرسون و همچنین هر دو اثر یاد شده توسط مایکل ردفورد باشد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها