شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
 انتشار یک کتاب کودک توسط حاکم دبی

«دنیای کوچک من» عنوان یک مجموعه داستان است که  شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست‌وزیر امارات و حاکم دبی به دو زبان انگلیسی و عربی برای کودکان منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روزنامه العرب- شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات و حاکم دبی اخیرا یک کتاب کودک تحت عنوان «دنیای کوچک من» منتشر کرده که داستان‌های آن درباره درس‌هایی درباره زندگی، حقایق و ارزش‌های انسانی با این مضمون اصلی است که هیچ رؤیایی آن‌قدر بزرگ نیست که نتوان به آن دست یافت.

این مجموعه که برای کودکان 6 تا 9 سال نوشته شده شامل 5 داستان است که هر داستان برگرفته از تجربیات دوران کودکی حاکم دبی و نمایانگر جهان‌بینی او است و از سوی انتشارات الحدود در این کشور منتشر شده است.

حاکم دبی در این کتاب ماجراهای دوران کودکی خود، دیدگاه خود درباره زندگی، آموختن شکار و رویارویی‌اش با شیری که او را دوست دوران کودکی خود نامیده، آورده و تخیل خوانندگان کوچک را از طریق طبیعت و حیات وحش به دوردست‌ها برده است.

مونا غانم، مدیر انتشارات الحدود در باره کتاب کودک حاکم دبی می‌گوید «این کتاب با کاوش در مضامین عشق مادرانه، دوستی نسبت به همه موجودات روی زمین، سنت‌های منتقل‌شده از پدران به پسران، روایت‌های همدلانه و ارزشمند به دو زبان انگلیسی و عربی می‌کوشد تا برای کودکان الهام‌بخش عشق و اشتیاق به مطالعه باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها