سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
مسابقه طراحی کارت اشتراک کتابخانه عمومی بروکلین شهر نیویورک

کتابخانه عمومی بروکلین در اعلامیه‌ای خطاب به هنرمندان برای طراحی کارت اشتراک جدید این کتابخانه دعوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از لیت‌هاب، کتابخانه عمومی بروکلین در اعلامیه‌ای خطاب به هنرمندان برای طراحی کارت اشتراک جدید این کتابخانه دعوت کرده است. در این اعلامیه گفته شده است که کارت جدید اشتراک این کتابخانه را طراحی کنید و 2هزار دلار جایزه نقدی دریافت کنید.
 
کتابخانه عمومی بروکلین (BPL) یک سیستم کتابخانه عمومی در منطقه بروکلین شهر نیویورک واقع شده است که پنجمین کتابخانه بزرگ کشور آمریکا محسوب می‌شود. همانند دو کتابخانه عمومی دیگر در نیویورک، این کتابخانه نیز، یک سازمان مستقل غیرانتفاعی است که توسط شهر نیویورک، دولت‌های ایالت، دولت فدرال و بخشی خصوصی تاسیس شده ‌است.
 
در سال مالی ۲۰۰۹ میلادی، کتابخانه عمومی بروکلین، بزرگترین برنامه رسیدگی سیستم کتابخانه عمومی در ایالات متحده را دارا بود. این کتابخانه که در سال ۱۸۹۶ میلادی تاسیس شده ‌است دارای ۶۰ شعبه در سراسر کشور آمریکا است. آخرین آمارهای ارائه شده توسط این کتابخانه بیش از 4 میلیون نسخه کتاب در مخازن این کتابخانه وجود دارد.
 
به گفته مسئولان کتابخانه آثار طراحی شده باید تا آخر ماه ژانویه امسال به این کتابخانه ارسال شوند تا طراحی نهایی از بین آنها انتخاب شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها