دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
رایانه‌های خانگی در یک کتاب

یک نسل پیش، مردم از اینكه قدرت پردازش یک رایانه اصلی در جعبه بژی روی میز باشد، متعجب بودند. کتاب «رایانه‌های خانگی»، برای تجلیل از رایانه‌های خانگی نوشته شده که حاوی عکس‌های جدید از 100 رایانه مفید است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) جشن سال‌های اولیه انقلاب دیجیتال، هنگامی بود که قدرت محاسبه در یک جعبه بژ روی میز شما مستقر شد. اما امروزه، مردم کامپیوترهای قدرتمندی را در جیب‌هایشان حمل می‌کنند و به آن‌ها تلفن می‌گویند.
 
 یک نسل پیش، مردم از اینكه قدرت پردازش یک رایانه اصلی در یک جعبه بژ روی میز باشد، متعجب بودند. به همین دلیل کتاب «رایانه‌های خانگی»، برای تجلیل از آن رایانه‌های خانگی نوشته شده که حاوی عکس‌های جدید از 100 رایانه مفید است. 


خوانندگان می‌توانند روزهای شکوه ماشین‌های مورد علاقه (یا فراموش شده) از جمله Commodore 64 ،TRS-80 ،Apple Lisa و Mattel Aquarius ردپای تکنوپوپییسم گذشته نه چندان دور را در این کتاب ببینند و بخوانند. داستان‌های موفقیت در بازار، نمونه‌های اولیه، نمونه‌های یکبار مصرف و نمونه‌هایی که قبلا هرگز دیده نشده‌، در این کتاب درج شده است.
 
قلب این کتاب، مجموعه‌ای از عکس‌های هنرمندانه است که جزئیات متمایز از سوئیچ‌ها و شاخه‌ها، طرح‌های اولیه، آرم ها و برچسب‌ها را به تصویر می‌کشد.
 
خوانندگانی که ساکن دنیای همیشه روشن شبکه‌ای و ارتباط‌ناپذیر امروز هستند‌، با این اثر، مسحور دورانی خواهند شد که هر روز عصر انقلاب دیجیتالی می‌تواند تحریک‌بخش باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها