یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
تاثیر جنایت و مکافات در فروش بی‌سابقه رمان‌های مصور در آمریکای شمالی

طبق تحقیقات موسسه ان‌پی‌دی (NPD)، فروش رمان‌های گرافیکی و مصور در بازار کتاب آمریکای شمالی در سه ماهه سوم سال 2020 به میزان 42درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گیمزرادار، طبق تحقیقات موسسه ان‌پی‌دی (NPD)، فروش رمان‌های گرافیکی و مصور در بازار کتاب آمریکای شمالی در سه ماهه سوم سال 2020 به میزان 42درصد افزایش داشته است.
 
گروه ان‌پی‌دی در سال 1967 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های آمارگیری و تحقیقات بازار محصولات سرگرمی از جمله کتاب و بازی‌های کامپیوتری است. طبق گزارش این گروه از ماه جولای تا سپتامبر سال جاری یعنی سه ماهه سوم 2020 رمان‌های مصور فروش عجیبی داشته است که این رقم در نوع خود بی‌سابقه بوده است.
 
بر اساس این گزارش از ماه جولای تا سپتامبر نزدیک به 4میلیون نسخه کتاب مصور در بازار کتاب آمریکای شمالی فروخته شده است که این رقم در سه ماه قبل از آن تنها 2.8 میلیون نسخه بوده است. به گفته مسئولان این موسسه فروش کتاب‌های مصور مانگا (کتاب‌های مصور ژاپنی) در این رشد بی‌تاثیر نبوده است. در پنج سال گذشته فروش کتاب‌های مانگا 8درصد بیشتر شده است.
 
یکی دیگر از دلایل فروش بالای کتاب‌های مصور و گرافیکی چاپ کتابی به نام «مرد سگی:جنایت و مکافات» نوشته «داو پیلکی» بوده است که تا اواخر ماه سپتامبر نزدیک به 600هزار نسخه از این کتاب فروش رفته است و عنوان پرفروش‌ترین کتاب آمریکای شمالی را کسب کرده است.   
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها