دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
پرفروش‌های دنیا از نگاه پابلیشر ویکلی

«خوابیدن در دریای ستارگان» و «گیدون نهم» چاپ اولی‌های پرفروش در نگاه پابلیشر ویکلی بودند. «جنگ ستارگان» و «پارک ژوراسیک» همچنان می‌فروشند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پابلیشر ویکلی در آخرین نظرسنجی خود، 10 کتاب را به‌عنوان پرفروش‌ترین آثار در ژانر علم معرفی کرد. گفتنی است دو عنوان از این آثار، چاپ اولی هستند.
 
خوابیدن در دریای ستارگان
کتاب «خوابیدن در دریای ستارگان» با فروش نزدیک 30 میلیون دلار در صدر پرفروش‌ها قرار گرفت. کریستوفر پائولینی در این اثر، آینده‌ای دور را به تصویر می‌کشد که معنای انسان بودن را زیر سوال می‌برد. ناوارز (شخصیت اصلی داستان) با کشف شواهدی طی یک مأموریت پژوهشی، می‌خواهد کشف غیرمنتظره‌ای از دنیای ستاره‌ها کند، اما یک اشتباه ساده باعث اتفاقات فاجعه‌بار می‌شود. در این اتفاقات، ارگانیسم بدن بیگانگان به بدن وی پیوند می‌خورد و پوست دوم برایش ایجاد می‌شود.
 

 
زیست موجودی فضایی در قالب انسان، موضوع مشترکی است که ایگور ابرامنکو  در فیلم اسپوتنیک به آن پرداخته و شاید چندان دور از ذهن نباشد که ابرامنکو با الهام از این اثر، فیلمش را ساخته است.
 
گیدون نهم
تامیسون مویر در کتاب «گیدون نهم» با فروش 26 میلیون دلاری، جزو ده کتاب پرفروش دنیا قرار گرفت. گیدئون ناو ، زندگی خود را صرف طراحی راه‌هایی برای فرار از زندان به خانه نهم کرده است. در این رمان پرماجرا از لذت‌های علمی نظریه نکرومانتیک گرفته تا تنش جالب بین گیدئون و شخصیت‌های داستان، در نهایت کتاب را اعتیادآور کرده است. گفتنی است نویسنده، خوانندگان را با انرژی تا پایان داستان متعجب خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها