چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
چشم‌انداز کتاب‌های صوتی موضوع سخنرانی رئیس شرکت سوئدی در فرانکفورت

قرار است «یوناس تالندر» موسس و رئیس فعلی شرکت درباره فعالیت‌های این شرکت و چشم‌انداز آینده کتاب‌های صوتی و بازار این کتاب‌ها صحبت کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، برنامه روز چهارم کنفرانس‌های مجازی نمایشگاه کتاب فرانفکورت به سخنرانی رئیس شرکت سوئدی استوری‌تل (Storytel) اختصاص پیدا کرده است. این شرکت بزرگترین تولیدکننده کتاب‌های صوتی در کشور سوئد است که قرار است «یوناس تالندر» موسس و رئیس فعلی شرکت درباره فعالیت‌های این شرکت و چشم‌انداز آینده کتاب‌های صوتی و بازار این کتاب‌ها صحبت کند.
 
سخنرانی‌های مجازی نمایشگاه کتاب فرانکفورت دو روز پیش از افتتاح رسمی نمایشگاه آغاز شده است و تالندر روز پنج‌شنبه 15 اکتبر (24مهر) در روز دوم نمایشگاه کتاب سخنرانی خواهد کرد. شرکت استوری‌تل علاوه بر کتاب‌های صوتی مجموعه عظیمی از داستان‌ها و کتاب‌های الکترونیک و پادکست به زبان‌های مختلف نیز تولید می‌کند.


 
طبق آمارهای ارائه شده توسط این شرکت در حال حاضر بیش از یک ملیون و سیصدهزار کاربر و مشترک از 20 کشور جهان از محصولات این شرکت سوئدی استفاده می‌کنند. استوری‌تل از زمان تاسیس آن در سال 2005 تا کنون موفقیت چشم‌گیری در تولید کتاب‌های صوتی در سراسر جهان داشته است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها