شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کتابی دیگر علیه ترامپ/دوران سخت سفیر بریتانیا در واشنگتن

سفیر سابق بریتانیا در آمریکا در کتاب خاطراتش که چند روزی است که توسط انتشارات هارپرکالینز وارد بازار کتاب آمریکا و بریتانیا شده است، ترامپ را بی‌عرضه و بی‌کفایت خطاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ان‌پی‌ار، سفیر سابق بریتانیا در آمریکا کتابی منتشر کرده است و خاطراتش از حضور در واشنگتن را نوشته است که مثل سایر کتاب‌های منتشر شده در این سال‌ها اکثر مطالب آن علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا نوشته شده است.
 
«کیم داروچ» سفیر سابق بریتانیا در آمریکا در کتاب خاطراتش که چند روزی است که توسط انتشارات هارپرکالینز وارد بازار کتاب آمریکا و بریتانیا شده است، ترامپ را بی‌عرضه و بی‌کفایت خطاب کرده است که موجب هرج و مرج در سطح جهانی شده است.
 
داروچ در این کتاب با عنوان «خسارت جمعی: بریتانیا، آمریکا و اروپا در عصر ترامپ» خاطرات دوران حضورش در واشنگتن از سال 2016 را تعریف کرده است و اعتقاد دارد در چهار سال گذشته آمریکا و کشورهای جهان به خاطر حضور ترامپ در کاخ سفید متحمل خسارت‌های جبران‌ناپذیری شده‌اند.
 
سفیر سابق بریتانیا حضور سه ساله‌اش در آمریکا را سخت‌ترین دوران زندگی‌اش عنوان می‌کند و می‌گوید با وجود سابقه‌ای که در عملکرد ترامپ سراغ دارم شانس بیشتری برای پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قائل هستم.
 
کیم داروچ در سال 2015 از سوی دولت بریتانیا به عنوان سفیر این کشور در آمریکا منصوب شد ولی در سال 2019 از سمت خود استعفاء داد. وی هم اکنون در دانشگاه هاروارد مشغول تدریس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها