جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
سرویس نامحدود مطالعه کتاب کودک آمازون

مسئولان آمازون سرویس کتاب کودک جدید خود را با نام آمازون کیدز و کیدزپلاس راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودایریدر، فروشگاه کتاب آمازون از احیای سرویس کتاب خود برای کودکان خبر داده است که پیش از این به فریتایم (FreeTime) یا اوقات فراغت آمازون شهرت داشت. حالا مسئولان آمازون این سرویس کتاب کودک را با نام جدید آمازون کیدز و کیدزپلاس راه‌اندازی کردند. پیش از این 20میلیون خانواده آمریکایی عضو این سرویس بودند و حالا بعد از دو دهه این سرویس احیاء شده است.
 
مسئولان آمازون می‌گویند سرویس کتاب کودکان پیش از این 20هزار عنوان کتاب و دیگر محصولات فرهنگی برای کودکان تدارک می‌دیده است ولی حالا با تغییر نام مسئولان درصدد هستند عناوین بیشتری به این سرویس اضافه کنند.
 
به گفته مسئولان آمازون در حال حاضر سرویس کتاب کودک این فروشگاه مخصوص کودکان بالاتر از هشت سال است که صفحه شخصی و پیشنهاد برای مطالعه کتاب بر اساس سن کودکان تنظیم می‌شود و با بزرگ شدن آنها نوع پیشنهاد کتاب نیز تغییر می‌کند. آمازون امکانی نیز برای والدین در نظر گرفته‌ است تا روی محتواهای مطالعه شدن توسط کودکان نظارت داشته باشند.
 
در حاضر سرویس آمازون کیدز برای والدین آمریکایی به صورت رایگان ارائه خدمات می‌دهد و آمازون کیدزپلاس اشتراک نامحدود مطالعه و تماشای فیلم‌های حوزه کودک است که ماهیانه کمتر از 3دلار تعیین شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها