سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
تامین هزینه‌های سفر با اقامت در این کتابفروشی اسکاتلندی

گردشگرانی که از کشور اسکاتلند و شهر ویگتاون بازدید می‌کنند، می‌توانند برای مدتی کتابفروشی را اجاره کرده و به مدت حداقل یک هفته آن را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، سپردن کار به غریبه‌ها و گردشگران چالشی است که در کتابفروشی روستایی در کشور اسکاتلند تقریباً به یک عادت موروثی تبدیل شده است. در کتابفروشی اوپن بوکس (open) گردشگرانی که از کشور اسکاتلند و شهر ویگتاون بازدید می‌کنند، می‌توانند برای مدتی کتابفروشی را اجاره کرده و به مدت حداقل یک هفته آن را مدیریت کنند.
 
فلسفه صاحبان این کتابفروشی روستایی ساده است. گردشگران علاقمند به کتاب می‌توانند هزینه‌های سفر و اقامت خود را با فروش کتاب جبران کنند. قسمت بالای ساختمان دو طبقه این کتابفروشی محلی برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است که آنها با کار در کتابفروشی می‌توانند هزینه‌های مربوط به اقامت در شهر را تامین کنند.
 
کتابفروشی در روستای گالووی شهر ویگتون اسکاتلند واقع شده است و معمولاً گردشگران برای بازدید از مناطق کوهستانی و سرسبز این منطقه به این روستا زیاد سفر می‌کنند. به گفته مسئولان کتابفروشی بسیاری از گردشگران تا هفته‌ها در این روستا اقامت کرده و به شغل موقت کتابفروشی پرداخته‌اند.





 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها