شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
فستیوال مجازی انتشارات مک‌میلان برای نویسنده‌های حوزه کودک

انتشارات آمریکایی مک‌میلان یکی از پنج ناشر بزرگ این کشور برای نویسندگان و تصویرگران کتاب‌های کودک کتاب فستیوال مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از  بوکسلر، انتشارات آمریکایی مک‌میلان یکی از پنج ناشر بزرگ این کشور برای نویسندگان و تصویرگران کتاب‌های کودک کتاب فستیوال مجازی برگزار می‌کند. مسئولان این انتشارات معتبر آمریکایی می‌گویند نویسندگانی که قرار است پائیز امسال کتابی از آنها در دست چاپ است در این فستیوال حضور خواهند یافت.
 
به گفته مسئولان مک‌میلان فستیوال مجازی مذکور با حضور نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک با هدف معرفی آثار جدید در حوزه کودک و همچنین نویسندگان تازه‌کار به مخاطبان است. در این فستیوال نویسندگان کودک مشهوری مثل فلورا بنجامین، م.جی.لئونارد و کریس رایدل، کاترین راینر و نیکیتا گیل حضور خواهند داشت.
 
فستیوال مجازی مک‌میلان از شانزدهم سپتامبر سال جاری تا اواخر اکتبر ادامه خواهد داشت. طبق خبری که این انتشارات در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده این فستیوال شامل برنامه‌های داستان‌گویی، شعرخوانی و سوال و جواب از نویسندگان کودک است که به صورت آنلاین از طریق سایت انتشارات و دیگر شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش خواهد شد.
 
پیش از این انتشارات مک‌میلان به خاطر اختلافش با کتابخانه‌های آمریکا در رسانه‌های آمریکا خبرساز شده بود. تصمیم اخیر انتشارات مک میلان آمریکا اعتراض بسیاری از کتابخانه‌های عمومی این کشور را برانگیخته بود.
 
طبق سیاست جدید مک‌میلان کتابخانه‌ها می‌توانند کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشارات را تنها پس از گذشته هشت هفته نسخه‌های منقضی کتاب الکترونیک را خریداری کنند و تنها قادر به خرید یک نسخه از کتاب‌ها خواهند بود. بسیاری از کتابخانه‌ها اعتقاد دارند این تصمیم مک‌میلان نوعی توهین به آنهاست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها