شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
آمازون اتوبوسی به نفع کتابخانه مدارس ابتدایی

. در سایت راه‌اندازی شده ملانی نوشته شده است که هزینه‌های پرداخت شده صرف بازسازی کتابخانه مدارس خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، ملانی مور معلم بازنشسته آمریکایی سال گذشته بعد از 25 سال تدریس در مدارس ابتدایی شهر سینسیناتی ایالت اوهایو آمریکا کتابفروشی سیار خود را با استفاده از خودروی ون همسرش تاسیس کرد و حالا به طور تمام وقت با این خودرو کتاب‌های مورد نیاز کودکان را به دستشان می‌رساند.
 
ملانی می‌گفت کتابفروشی اتوبوسی خود را با الهام از رمان پارناسوس تاسیس کرده است. این رمان یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های چاپ شده در کشور آمریکاست که  ماجرای کتابفروشی دوره‌گرد را روایت می‌کند که همراه گاری و اسب خود به شهرهای مختلف آمریکا سفر می‌کند و با فروش کتاب ماجراهای بسیاری در آن شهرها برایش رقم می‌‌خورد.
 
ملانی خودش عاشق این رمان است ولی می‌گوید بیشتر از رمان حالا عاشق شغل جدیدش شده است که پر از هیجان و تجربه های جدید است. او سالها در مدارس ابتدایی و گاهی اوقات دبیرستان‌های آمریکا تدریس کرده و حالا با تاسیس سایتی آنلاین قصد دارد اتوبوس آمازونی راه‌اندازی کند.
 
سایت جدید ملانی شبیه آمازون است که کاربران می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را در آنجا سفارش دهند و بعد از سفارش و پرداخت هزینه کتاب و حمل آن به دست مشتری‌ها می‌رسد. در سایت راه‌اندازی شده ملانی نوشته شده است که هزینه‌های پرداخت شده صرف بازسازی کتابخانه مدارس خواهد شد.
 
سایت راه‌اندازی شده با عنوان «اتوبوس کتاب سینی» درست شبیه آمازون سفارش‌ها را دریافت کرده و کتاب‌های خریداری شده را به دست مشتری‌ها می‌رساند. در سایت گزینه‌ای نیز برای جمع‌آوری کمک‌های خیریه برای اختصاص به بازسازی کتابخانه‌های محلی و مدارس وجود دارد.





 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها