سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
رمان جدید خالق ژانر وحشت داستان‌های آمریکایی

استیون کینگ نویسنده مشهور آمریکایی و صاحب داستان‌های ژانر وحشت در این کشور از انتشار رمان جدیدش با عنوان «بعد» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایندیپندنت، استیون کینگ نویسنده مشهور آمریکایی و صاحب داستان‌های ژانر وحشت در این کشور از انتشار رمان جدیدش با عنوان «بعد» خبر داد. کینگ در این رمان ژانر جنایی ماجرای پسری را روایت می‌کند که دارای قدرت ماوراطبیعی است.
 
به گفته کینگ این رمان که قرار است ماه مارس سال 2021 وارد بازار کتاب آمریکا شود، یکی از معدود آثار اوست که ماجرایی جنایی تخیلی دارد. قرار است انتشارات هارکیس‌کرایم ناشر آثار و داستان‌های پلیسی جنایی این کتاب را چاپ کند.
 
انتشارات مذکور پیش از این در سا‌ل‌های 2005 و 2013 دو کتاب «سرزمین شادی» و «بچه کلرادو» را از این نویسنده مشهور منتشر کرده بود. این انتشارات فعلاً جلد روی کتاب جدید کینگ را منتشر کرده است که روی آن شعار جالبی نوشته شده است: «تنها مردگان هیچ اسراری ندارند.»
 
جیمی کانکلین شخصیت اصلی این داستان پسری دارای قدرت‌های غیرعادی است که چیزهایی می‌بیند که دیگران قادر به مشاهده آن نیستند. او چیزهایی را یاد می‌گیرد که دیگران از آموختن آن ناتوان هستند. جیمی به پلیس کمک می‌کند تا یک قاتل زنجیره‌ای را بازداشت کنند ولی استفاده از نیروی غیرعادی برای او دارای عواقب ترسناکی است.
 
چارلز اردای ویراستار ارشد انتشارات هاردکیس می‌گوید داستان این کتاب مثل سایر آثار کینگ مهیج و دلهره‌آور است ولی بر خلاف آثار قبلی بیشتر با شیاطین درون انسان سروکار دارد. گاهی اوقات این شیاطین به صورت خیالی هستند و گاهی نیز در واقعیت به چشم می‌آیند.
 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها