چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

با نزدیک شدن تاریخ ارائه کتابخوان جدید شرکت کوبو، آمازون قیمت کیندل را پایین آورده تا کاربران را به سمت خود بکشاند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودای‌ریدر - کتابخوان «نیا» شرکت کانادایی کوبو چند روز دیگر عرضه می‌شود و آمازون هرچه در توان داشته به کار بسته تا مشتریان را متقاعد به خرید کتابخوان خود یعنی کیندل کند. آنها به تازگی ۲۰ دلار تخفیف روی کتابخوان سطح پایه خود گذاشته‌اند و حالا این کیندل با قیمت ۶۹.۹۹ دلار قابل خرید است. «نیا»ی کوبو قرار است به قیمت ۹۹ دلار ارائه شود، بنابراین به نظر می‌رسد آمازون تیر اول را شلیک کرده است.
 
مدل پایه کتابخوان کیندل دارای نمایشگر شش اینچی، رزولوشن ۸۰۰ در ۶۰۰ و ۱۶۷ PPI است. این اولین کیندل با نمایشگر چراغ جلوست که به کاربر اجازه می‌دهد میزان روشنایی صفحه را با یک نوار کشویی کنترل کند. این دستگاه چهار چراغ ال‌ای‌دی در قسمت زیرین بدنه دارد که نور را به سمت بالا (و نه به چشمان شما) می‌تاباند. کوبو نیا دارای صفحه نمایش لمسی خازنی شش اینچی با رزولوشن ۷۵۸ در ۱۰۲۴ و ۲۱۲ PPI است و پنج چراغ ال‌ای‌دی سفید است.
 
کوبو نیا اولین کتابخوان الکترونیک است که این شرکت در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند. نیا کتابخوانی در سطح پایه است که برای افرادی که تا به حال از این وسیله استفاده نکرده‌اند یا کسانی که دستگاه‌های قدیمی‌تر کوبو را داشته‌اند که مربوط به بیش از پنج سال پیش است مناسب است.
 
هنگامی که صحبت از کتابخوان پایه به میان می‌آید، قیمت موضوع مهمی است که می‌تواند کاربران را به سمت خود بکشاند و آمازون با آگاهی از این مساله سعی دارد مشتریان را متقاعد کند که به جای کوبو، کیندل را انتخاب کنند. آمازون این کار را تنها در ایالات متحده انجام می‌دهد و این تخفیف در کانادا اجرا نمی‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها