سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
تابستان بزرگ؛ رمانی که اینستاگرام را کنار می‌زند

«تابستان بزرگ»، رمانی است که توسط جنیفر وینر در 364 صفحه و به‌تازگی تالیف شده است.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مخاطبان «تابستان بزرگ» را رمانی مهیج، رضایت‌بخش، بی‌نظیر و بسیار خنده‌دار توصیف کرده‌اند.
 
«تابستان بزرگ» بسیاری از هواداران جنیفر وینر را سر ذوق آورده است و می‌تواند برای خواننده‌ها جذاب باشد چیزی که بسیاری از ما در حال حاضر به آن احتیاج داریم. داستان درباره دوستی‌های زنانه، رمز و رازهای یک زن و رسانه‌های اجتماعی است و داستانی عاشقانه دارد.

شخصیت اصلی کتاب یک شخصیت کاریزمای جذاب دارد: خنده‌دار، خوشحال‌کننده با تمایل به آشکار کردن رازها و بسیار شایسته عشق که یقین دارد هرگز به آنچه می‌خواهد نخواهد رسید.

روزنامه وال‌استریت درباره این کتاب می‌نویسد:«این کتاب بسیار لذت‌بخش است: پر سرگرمی، پرسروصدا با عمقی غافلگیرکننده. تابستان بزرگ؛ کتابی سرگرم‌کننده و جذاب است. این کتاب جذاب و شگفت‌انگیز است، این کتاب حتی می‌تواند رقیبی بزرگ برای در اینستاگرام به‌نظر برسد.

واشنگتن‌پست نیز می‌نویسد: هر آنچه را که می‌خواهید درباره یک ساحل هیجان‌انگیز تصور کنید می‌توانید در این کتاب بخوانید:دوستی‌های زنانه پیچیده، افراد ثروتمند ناراضی، یک قهرمان زحمتکش با نگاه به مد و در آخر کتابی درباره اینستاگرام.

 Philadelphia Enquirer درباره این کتاب می‌نویسد:«جنیفر وینر در زمینه پیچیدگی دوستی‌های یک زن ماهرانه وارد شده است و شخصیت‌هایی را که خوانندگان به آن توجه می‌کنند، توسعه می‌دهد. این کتاب به‌شدت توصیه می‌شود نه‌تنها برای طرفداران نویسنده بلکه برای مخاطبانی که به دنبال داستان‌های زنانه هستند.»

 مجله کتابداری نیز درباره «تابستان بزرگ» می‌نویسد: «داستان وینر در مورد دوستی‌های زنانه است؛ یک چشمه عاشقانه، یک شوخ‌طبعی طنازانِه و رمز و رازی زنانه با هم درهم شده‌اند.

داستان «تابستان بزرگ» به‌شدت غافلگیرکننده است. ubl هفته‌نامه منتشرکنندگان نیز درباره این کتاب می‌نویسد: اگر عاشق نوشته‌های جنیفر وینر هستید، این کتاب را نیز دوست خواهید داشت. و اگر درباره کتاب‌های وینر تازه وارد هستید، از این کتاب شروع کنید. یک ساحل عالی؛ یک نوشته دلپذیر از دوستی‌های زنانه با همه شکوه و آشفتگی آن.

کتاب داستانی مناسب برای تابستان است. داستان‌های عجیب و غریب وینر، خوانندگان را به سفری می‌برد که به بررسی پیچیدگی‌های زنانه می‌پردازد.

 گزارشگر هالیوود نیز در رابطه با کتاب «تابستان بزرگ» می‌نویسد: وینر به خاطر داستان‌های غنی و دلچسبش محبوب است و کتاب جدید او نیز از این قاعده مستثنا نیست.

مجله جهان زنان نیز درباره این رمان می‌نویسد:کتاب، مرزهای دوستی‌های زنانه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

«تابستان بزرگ» جنیفر وینر باعث می‌شود که در زمان‌های طولانی، دوباره به فکر دوستی‌های قدیمی خود بیافتید. این رمان دوست داشتنی در تابستان، داستان دو دوست را تعریف می‌کند که ارتباطشان را از دست داده‌اند، اما دوباره به هم وصل می‌شوند.

درباره نویسنده
جنیفر وینر، نویسنده‌ای پرفروش در نیویورک تایمز با هفده رمان، از جمله Good in Bed و Littlest Bigfoot و یک مجموعه مقاله و فارغ‌التحصیل دانشگاه پرینستون است. جنیفر به همراه خانواده خود در فیلادلفیا زندگی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها