پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
یک میلیون کتاب هدیه انتشارات دیزنی به کودکان

شرکت انتشاراتی دیزنی برای تشویق کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها به مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در فصل تابستان یک میلیون کتاب اهدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از اینساید مجیک- در حالی که فصل تابستان امسال با سال‌های قبل ممکن است کمی متفاوت باشد انتشارات دیزنی برای ترویج کتابخوانی بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان در این فصل ابتکار عمل جالبی را آغاز کرده است.

کمپانی دیزنی برای اطمینان از این‌که خوانندگان بیشتری در این تابستان به کتاب دسترسی پیدا کنند به عنوان بخشی از تعهدات این شرکت انتشاراتی با اهدای 1 میلیون کتاب به کودکان در سراسر کشور این اقدام را عملی ساخته و نیز برنامه‌های مجازی متعددی توسط نویسندگان و تصویرگران دیزنی تدارک دیده است.

این کمپانی همچنین با ارائه اولین فهرست کتاب‌های انتخابی در فصل تابستان که شامل 15 عنوان کتاب برای سنین 0 تا 16 سال می‌شود درصدد است تا کودکان و خانواده‌هایشان را تشویق کند گرد هم آیند و عشق خود به مطالعه و خواندن کتاب را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این فهرست شامل نویسنده‌های پرفروش و محبوب نیویورک‌تایمز نظیر کوامه مبیالا، مایک وو، سرنا ولنتینو در کنار عناوین آموزشی نشنال جئوگرافیک و داستان‌های کلاسیک دیزنی مناسب برای همه گروه‌های سنی می‌شود.

مدیر این انتشاراتی در این باره گفت که خوشحال هستیم 1میلیون کتاب را برای کودکانی که در برنامه‌های ما شرکت می‌کنند هدیه می‌دهیم. این کمک مالی در زمانی اتفاق می‌افتد که بسیاری از خانواده‌ها با چالش روبه‌رو هستند و می‌دانیم که مسیر طولانی و سختی در پیش خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها