پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
نمایشگاه کتاب پاناما دیجیتالی برگزار می‌شود

امسال نمایشگاه کتاب پاناما به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و رایگان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری منافن- برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب پاناما اعلام کردند که نمایشگاه کتاب امسال پاناما به سبب شیوع ویروس کرونا برای اولین بار به صورت مجازی و کاملا رایگان برگزار خواهد شد.

 نمایشگاه کتاب پاناما که از تاریخ 13 تا 16 آگوست با شعار «درباره ما بخوان» برگزار می‌شود شامل پلتفرمی خواهد بود که به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌بخشد به صورت مجازی از غرفه‌ها و قفسه‌های کتاب به‌راحتی دیدن کنند، با نویسندگان و اهالی نشر تعامل داشته باشند و نیز وارد اتاق‌های سه‌بعدی برای معرفی و عرضه کتاب‌ها شوند.

سال گذشته مرکز اجلاس آتلاپا در شهر پاناما بیش از 100 هزار بازدیدکننده را به سوی خود جذب کرد و انتظار می‌رود امسال نیز در نمایشگاه مجازی همانند سال‌های گذشته نویسندگان داخلی و خارجی با حضور خود در گروه‌های بحث و گفتگو شرکت کنند و نمایشگاه محلی برای ملاقات نویسندگان، خوانندگان و شرکت‌کنندگان با یکدیگر شود.

 قرار است در خلال روزهای برگزاری این نمایشگاه مذاکراتی با سازمان ملل پیرامون نحوه برخورد جامعه با بحران کوید 19 و حقوق بشر انجام شود.

گفتنی است که این نمایشگاه بار دیگر میزبان جشنواره سیاه پاناما درباره رمان کارآگاهی خواهد بود.

نمایشگاه کتاب پاناما از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی آمریکای لاتین محسوب می‌شود و هر سال با حضور نویسندگان صاحب‌نام کشورهای مختلف دنیا در پاناما سیتی برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها