جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
رازهای کیهان، در نخستین ثانیه‌ها

دن هوپر، در کتاب «در لبه زمان» با در نظر گرفتن شگفتی‌های کیهان‌، بسیاری از پرسش‌های گیج‌کننده‌ای را تشریح می‌کند که دانشمندان در مورد منشاء و ماهیت جهان ما می‌پرسند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سایت bookauthority در جدید‌ترین دسته‌بندی خود در زمینه اختر‌شناسی کتاب «در لبه زمان؛ بررسی نخستین ثانیه‌های جهان» را در لیست آثاری قرار داده بود که بیشترین پیشنهاد‌کننده را از سوی دانشمندان داشت.
 
کتاب «در لبه زمان» نوشته دن هوپر به اکتشافات اسرار‌آمیز بشر از ابتدایی‌ترین ثانیه‌های شکل‌گیری جهان می‌پردازد. در واقع این اثر نگاهی جدید به جهان در اولین ثانیه‌ها بعد از انفجار بیگ‌بنگ است؛ اینکه چگونه پژوهش‌ها در این زمینه ادامه یافت تا انقلابی در درک ما از جهان هستی به وجود بیاورد.
 

 
اما هنوز شکاف مهمی در دانش ما وجود دارد. در اصل ما هنوز از آنچه که در ثانیه‌های اول پس از بیگ بنگ رخ داده است، بسیار کم می‌دانیم. در این اثر به آخرین یافته‌ها پی خواهیم برد. نویسنده به این موضوع اشاره می‌کند که انسان  در تلاش است تا به رمزآمیزترین دوره زمانی در ابتدای تاریخ کیهانی دست پیدا کند.
 
دن هوپر، با در نظر گرفتن شگفتی‌های کیهان‌، بسیاری از پرسش‌های گیج‌کننده‌ای را تشریح می‌کند که دانشمندان در مورد منشاء و ماهیت جهان ما می‌پرسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها