پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
فوتوشاپ و کتاب؛ تلفیق دوست‌داشتنی اهالی قرنطینه !

شرکت فناوری مشهور ادوبی تولیدکننده محصولات متنوع گرافیکی به کمک مردم گرفتار در قرنطینه آمده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گیزمودو، شرکت تولید نرم افزارها و محصولات گرافیکی ادوبی به تازگی کتابی الکترونیک طراحی کرده است که بیشتر به درد مردم گرفتار در قرنطینه می‌خورد. مسئولان این شرکت می‌گویند مردم در این روزهای بحرانی نیاز به تفریح دارند و چه چیزی بهتر از کتاب رنگ‌آمیزی است. 

ادوبی (Adobe)، شرکت  آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است که عمده فعالیتش در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است. ساختمان مرکزی این شرکت در شهر  سن‌خوزه  ایالت  کالیفرنیا  قرار  دارد.

ادوبی بیشتر به خاطر نرم‌افزار ویرایش تصویر فتوشاپ و نرم‌افزار سند قابل حمل پی‌دی‌اف و آدوبی کریتیو سوئیت مشهور است.

مسئولان این شرکت می‌گویند کتاب رنگ‌آمیزی از سال‌های گذشته همیشه در میان کودکان و بزرگسالان محبوبیت خاصی داشته و به همین خاطر بهترین وسیله برای تفریح در ایام قرنطینه است.

تحقیقات روان‌شناسان نیز ثابت کرده کتاب‌های رنگ آمیزی تاثیر مثبتی در سلامت روانی افراد داشته و بارها استفاده از این کتاب‌ها در آسایشگاه‌های روانی برای درمان بیماری‌های مربوط به اضطراب و افسردگی کاربرد داشته است. 

به گفته مسئولان شرکت آمریکایی کتاب جدید به صورت الکترونیک طراحی شده و افراد می‌توانند در صورت دلخواه آن را چاپ کرده و نقاشی‌های از پیش کشیده شده را رنگ کنند. 

بر اساس این گزارش کتاب مذکور در فرمت‌های مختلف برای نرم‌افزارهای مورد استفاده در تلفن‌های همراه نیز کاربرد دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها