یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
آیا ربات‌ها می‌خواهند شغل مرا بگیرند؟

آیا روبات ها می‌خواهند شغل من را بگیرند؟ تلفن‌های هوشمند چگونه بر روی بچه‌های من تأثیر می‌گذارند؟ آیا من هنگام ورود به اینترنت یا درخواست برای راهنمایی، آیا باید نگران حریم شخصی باشم؟ پاسخ به این سوال‌ها در کتاب «عصر هوش مصنوعی»

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از bookauthority کتاب «عصر هوش مصنوعی» نوشته جیسون تیکر به ارتباط هوش مصنوعی و آینده بشریت می‌پردازد.
 
نویسنده در این کتاب به ما کمک می‌کند تا در عصر هوش مصنوعی با کاوشی متفکرانه، اجتماعی و اخلاقی و در تعاملی مداوم با آن حرکت کنیم. تقریبا همگی ما هر لحظه از روز بدون آنکه بدانیم با هوش مصنوعی در ارتباط هستیم. از رسانه‌های جمعی مانند توئیتر و فیس‌بوک گرفته تا موتورهای جستجو گر مانند گوگل. در حقیقت هوش مصنوعی در همه جا قرار دارد.
 

 
جیسون در کتابش توضیح می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی بر ما تأثیر می‌گذارد، در واقع این مولفه می‌تواند در روابط ما و به طور کلی در جامعه ما تاثیرگذار باشد. همچنین بر بدن، جنسیت، کار، اقتصاد و حریم شخصی ما را متاثر خود می‌کند.

آیا روبات ها می‌خواهند شغل من را بگیرند؟ تلفن‌های هوشمند چگونه بر روی بچه‌های من تأثیر می‌گذارند؟ آیا من هنگام ورود به اینترنت یا درخواست برای راهنمایی، آیا باید نگران حریم شخصی باشم؟ در واقع در مورد هوش مصنوعی، هر سؤالی که دارید کتاب «عصر هوش مصنوعی پاسخش را به شما می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها