یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
طبیعت را بدون تعصب دوست داشته باشیم

در کتاب «طبیعت» خوانندگان به یک سفر حماسی دعوت می‌شوند، از جنگل‌های بارانی پرو گرفته تا پارک یلوستون در ایالات متحده.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از bookauthority کتاب طبیعی با عنوان اصلی Natural به تازگی در لیست پرفروش‌های سی ان ان و فوربس قرار گرفته است.
 
آلان لوینوویتز نویسنده این اثر در کتابش به این موضوع توجه داشته است که چگونه ایمان به نیکی طبیعت منجر به رفتارهای مضر و وضع قوانین ناعادلانه می‌شود. از اطلاعات نادرست در مورد انتخاب‌های بهداشتی گرفته تا توجیهی برای نژادپرستی و سیاست‌های اقتصادی غلط.
 
اغلب مردم آنچه که از دل طبیعت برآمده باشد را دوست دارند اصولا به هر آنچه که طبیعی باشد علاقه نشان می‌دهند. در واقع مردم عاشق آنچه طبیعی است؛ هستند و آن را بهترین راه برای غذا خوردن بهترین راه برای والدین شدن می‌دانند
 
در این اثر نویسنده نشان می‌دهد که این باورها ریشه در عقاید و مذهب دارند و چندان علمی نیستند. در واقع در این کتاب خوانندگان به یک سفر حماسی دعوت می‌شوند، از جنگل‌های بارانی پرو گرفته تا پارک یلوستون در ایالات متحده.
 
 
 
در نتیجه نویسنده می‌خواهد بگوید که ما  می‌توانیم طبیعت را بدون پرستش آن دوست داشته باشیم و می‌توانیم به جای داشتن تابو و غیرت نسبت به آن، به سمت دنیای بهتر و  با فروتنی و گفتگو پیش برویم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها