یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
اولین کتاب صوتی داستان‌های هری‌پاتر رایگان عرضه شد

اولین کتاب صوتی منتشر شده از مجموعه داستان‌های هری پاتر و مدرسه جادوگری برای دارندگان دستگاه الکسا به صورت رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودایریدر، شرکت فروشگاه‌های آمازون اعلام کرده است اولین کتاب صوتی منتشر شده از مجموعه داستان‌های هری پاتر و مدرسه جادوگری برای دارندگان دستگاه الکسا به صورت رایگان خواهد بود.
 
الکسا (Alexa) نام دستگاهی متعلق به شرکت آمازون است که در حقیقت سرویس صوتی این فروشگاه آنلاین کتاب است که می‌تواند از خدمات صوتی و همچنین کتاب‌های صوتی استفاده کرد.
 
سرویس صوتی الکسا (AVS) یک سیستم تشخیص صوت هوشمند است و با استفاده از خدمات درک زبان طبیعی، به شما امکان آن را خواهد داد تا با استفاده از هر دستگاه متصلی از طریق میکروفون و اسپیکر به آن متصل شوید.
 
الکسا برگرفته از کتابخانه اسکندریه است که تقریبا تمام اطلاعات جهان را در خود جای داده است. آمازون نیز هدفی مشابه با آن را دنبال می‌کند. هرچند الکسا همیشه در حال یادگیریست، اما به منبع عظیمی از اطلاعات نیز دسترسی دارد.
 
جی.کی.رولینگ اولین کتاب صوتی مجموعه داستان‌های هری‌پاتر را در ایام قرنطینه به صورت رایگان عرضه کرده است. این نویسنده انگلیسی گفته است تا چند ماه آینده دسترسی به این کتاب صوتی همچنان رایگان خواهد بود.
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی عباسی ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    با سلام ماشاا.. استاد عالیقدر علی اوسط شعبانی عزیزو دوست داشتنی خدا به قلمت،نفست،به زندگیت برکت بده به حق محمد و ال محمد واقعا کتابت عالیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها