شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
حضور سلبریتی‌ها در کمپین کتاب رایگان کادر درمانی انگلیس

بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس این کشور به کمپین کتاب رایگان برای کادر درمانی انگلیس پیوستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایندیپندنت، بعد از اینکه انتشارات اشت در انگلیس در خبری از اعطای کتاب رایگان به کادر درمانی این کشور خبر داد بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس این کشور به کمپین کتاب رایگان برای کادر درمانی انگلیس پیوستند.
 
انتشارات اشت شعبه بریتانیا اعلام کرده است که در ایام مبارزه با ویروس کرونا به صورت رایگان کتاب الکترونیک در اختیار کارکنان و کادر درمانی پزشکی این کشور قرار می‌دهد. اشت بوک گروپ بنگاه چاپ و نشر کتاب و متعلق به اشت است که بزرگترین شرکت چاپ و نشر در فرانسه و سومین ناشر بزرگ تجاری و آموزشی در جهان است.
 
این انتشارات با راه‌اندازی وب سایتی بسته کاملی از کتاب‌های الکترونیک رایگان به جبران زحمت این روزهای کادر درمانی انگلیس در اختیار آنها قرار داده است. این سایت با همکاری سایت ebook.com از تاریخ 15 آوریل(27فروردین) راه‌اندازی شده و قرار است کار خود را تا اواخر ماه می میلادی ادامه دهد.
 
در روزهای گذشته بسیاری از سلبریتی‌ها مثل پل مک‌کارتی خواننده مشهور انگلیسی به کمپین کتاب رایگان برای کادر درمان پیوستند. بسیاری از این چهره‌های در فضای مجازی هر کدام به نحوی از کادر درمانی این کشور در مبارزه با ویروس کرونا تشکر کردند.
 
بسیاری از چهره‌های مشهور کتاب آدام کی با عنوان 100 داستان عاشقانه برای تشکر را در فضای مجازی خواندند و برای کمک به کادر درمانی مبالغی را جمع آوری کردند. آنها از مردم خواستند با خرید این کتاب به کادر درمانی کمک کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها