دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
هدیه‌های جادویی نویسنده هری‌پاتر برای کودکان در قرنطینه

رولینگ در پیامی در صفحه توئیتر و وب‌سایت شخصی‌اش نوشته است: حالا که مدارس تعطیل هستند دوست دارم کودکان در مدرسه جادوگری هری‌پاتر ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایانلاین، جی.کی. رولینگ نویسنده انگلیسی و مشهور مجموعه هری‌پاتر و مدرسه جادوگری در اقدامی جالب برای طرفداران و کودکانی که در قرنطینه کتاب‌هایش را ‌می‌خوانند هدیه‌های خاص تهیه کرده است. رولینگ در صفحه توئیتری خود اعلام کرده است که می‌خواهد کودکان طرفدار کتاب‌هایش در خانه با جادوگری مشغول شوند.
 
رولینگ در پیامی در صفحه توئیتر و وب‌سایت شخصی‌اش نوشته است: حالا که مدارس تعطیل هستند دوست دارم کودکان در مدرسه جادوگری هری‌پاتر ثبت نام کنند و با هدیه‌های جادویی من سرگرم شوند. این نویسنده انگلیسی هدیه‌هایی با قالب داستان‌های هری‌پاتر برای طرفدارانش ارسال می‌کند.
 
نویسنده داستان‌های هری‌پاتر در اصل سایتی طراحی کرده است که سرگرمی‌های جالبی برای کودکان در نظر گرفته است. (harrypotterathome.com) رولینگ می‌گوید هدفش از راه‌اندازی این سایت ارسال هدیه‌هایی جادویی به کودکانی است که در این ایام در قرنطینه گرفتار شدند.
 
در این سایت که با همکاری انتشارات اسکولاستیک و بلومسبری تاسیس شده است یک سری مقالات، معماها و بازی‌های ویدیویی مرتبط با داستان‌های هری پاتر فراهم شده است که به برندگان آن نیز هدیه‌های شبیه هدیه‌های داستان‌های هری‌پاتر اعطاء می‌شود.
 
رولینگ چند روز پیش نیز اعلام کرده بود تا یک ماه آینده یک سری از کتاب‌های صوتی هری پاتر را به صورت رایگان در اختیار کودکان قرار خواهد داد. ظاهراً این کتاب‌ها در سایت آئودیبل آمازون در دسترس عموم قرار داده شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها