سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
سایت اودیبل بیش از 100 کتاب صوتی را برای کودکان رایگان کرد

سایت اودیبل برای کودکانی که در دوران شیوع کرونا از مدرسه رفتن بازمانده‌اند کتاب‌های صوتی رایگان بدون نیاز به ثبت‌نام و ورود به سیستم و فقط با یک کلیک کردن ساده در قسمت پایین هر کتاب فراهم آورده است.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)به نقل از تارنمای گودهاوس‌کیپینگ- سایت اودیبل اعلام کرده که بیش از 100 کتاب‌ صوتی‌ را برای کودکانی که در سراسر جهان به سبب شیوع کرونااز مدرسه رفتن بازمانده‌اند رایگان کرده است. برای شنیدن این کتاب‌های صوتی نیازی به ثبت‌نام و ورود نیست. همه عناوین موجود این مجموعه مستقیما در سایت آماده شنیده شدن هستند و فقط کافی‌است تا روی کلمه شروع به شنیدن زیر هر کتابی که می‌خواهید کلیک کنید. هیچ محدودیتی نیز برای میزان گوش دادن به این کتاب‌ها در نظر گرفته نشده است.

اودیبل با اعلام این خبر که داستان‌های صوتی این سایت به شش زبان و به طور رایگان روی دسکتاب، لپتاب، موبایل و یا تبلت قابل شنیدن هستند نوشت «تا زمانی که مدرسه‌ها بسته هستند، ما باز هستیم. این یک فرصتی بی‌نظیر برای گوش دادن خانوادگی به کتاب صوتی و یا یادگیری فوق برنامه در دوران تعطیلی مدارس است. فرصتی نیز برای کمی فاصله گرفتن از صفحه‌های نمایشگری است که ضرورت آن بیش از پیش احساس می‌شود.»

این مجموعه که برای کودکان در نظر گرفته شده اما در میان آن‌ها کتاب‌هایی نیز وجود دارد که برای بزرگ‌ترها نیز مناسب‌ هستند و با صداهای سلبریتی‌های محبوب و شناخته‌شده خوانده شده‌اند. مانند: «آلیس در سرزمین عجایب» با صدای اسکارلت جوهانسون، هنرپیشه و خواننده امریکایی، «جین ایر» با صدای تندی نیوتن، بازیگر انگلیسی، «آن در گرین گیبلز» با صدای ریچل مک‌آدامز، بازیگر کانادایی و «فرانکشتاین» با صدای دن استیونز، هنرپیشه بریتانیایی.

این پلتفرم این اطلاعیه را روی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و نوشته: «آرزوی سلامتی برای شما و همه عزیزانتان را داریم و امیدواریم تا گوش دادن به یک داستان خوب برای شما مقداری آرامش و راحتی در این روزهای تیره و سخت به ارمغان آورد. داستان‌های مختلف صوتی برای بچه‌های کوچک، بزرگ‌تر و نیز والدین آن‌ها وجود دارد و این بخشی از تلاشی جهانی برای جمع کردن و حمایت از کودکان در این زمان بحرانی است تا کودکان بتوانند وقتی به کتاب صوتی گوش می‌دهند «به رویاپردازی، یادگیری و نیز کودک بودن خود ادامه دهند.»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها