دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
خدمات کتاب‌های رایگان برای مردم کره جنوبی

تمام بیماران مبتلا به ویروس کرونا و آن‌هایی که در خانه می‌مانند از طریق خدمات اینترنتی این شرکت با همکاری دولت کره جنوبی کتاب‌های الکترونیک رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از لیت هاب، بزرگترین استارتاپ کره جنوبی ارائه کننده سرویس‌های کتاب‌های الکترونیک اعلام کرده است که در مدت زمان قرنطینه نزدیک به 50هزار کتاب الکترونیک رایگان در اختیار مردم این کشور قرار می‌دهد.
 
سئو یونگ تائک مدیر شرکت خدمات الکترونیک کتابخانه میلی (Millie’s Library) بزرگترین شرکت نرم‌افزاری کره جنوبی در حوزه کتاب‌های الکترونیک اعلام کرد این شرکت قصد دارد با این اقدام سلامت مردم کشورش را تضمین کند.
 
به گفته یونگ تمام بیماران مبتلا به ویروس کرونا و آن‌هایی که در خانه می‌مانند از طریق خدمات اینترنتی این شرکت با همکاری دولت کتاب‌های الکترونیک رایگان دریافت می‌کنند.
 
طبق آخرین آمارهای اعلام شده توسط دولت کره جنوبی حدود 7500 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در حال درمان به سر می‌برند. هزاران نفر در این کشور قرنطینه هستند و شرکت میلی گفته است در صورت لزوم تعداد کتاب‌های رایگان را بیشتر می‌کند.
 
مشترکان سرویس خدمات کتاب‌های الکترونیک میلی در شرایط عادی باید ماهیانه 8 دلار پرداخت کنند ولی در شرایط بحران ویروس کرونا این شرکت تمام خدمات خود را رایگان عرضه کرده است.
 
طبق آمارهای ارائه شده در روزهای گذشته بیشترین کتابی که از خدمات رایگان این شرکت دانلود شده است شامل رمان‌های زنان کوچک، شجاع دنیای جدید و 12قانون زندگی نوشته جوردن پترسون بوده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها