یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

نویسنده کتاب «راهی برای زندگی» با تکیه بر دانش سخت و پرتحرک خود در مورد دنیای اجتماعی، فکری و بالینی در چین امروزی، درمانی مختصر و ظریف ارائه می‌دهد که به سؤالات هستی شناختی، معرفت شناختی هم پاسخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از bookauthority کتاب «راهی برای زندگی» جدیدترین کتاب علمی و پزشکی منتشر شده در سال جاری میلادی است که در لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است.
 
علت پرفروش بودن این اثر بی ارتباط با اپیدمی که این روزها جهان را فراگرفته نیست چراکه این اثر مقدمه‌ای کوتاه و متفکرانه در مورد طب سنتی چینی فراتر از مرزهای متعارف مدرنیسم غربی و علوم زیست پزشکی است. شاید دانشتن طب چینی با آن چیزی که امروز جهان از این کشور می‌شناسد چندان بی ربط نباشد.

 
جودیت فرخار (نویسنده)، با تکیه بر دانش سخت و پرتحرک خود در مورد دنیای اجتماعی، فکری و بالینی در چین امروزی، درمانی مختصر و ظریف ارائه می‌دهد که به سؤالات هستی شناختی ، معرفت شناختی می‌پردازد.
 
این کتاب که بر پایه سخنرانی‌های تری در سال 2017 با عنوان «واقعیت، دلیل و عمل در داخل و خارج از طب چینی» است. در واقع وی چگونگی ساخت زمینه مدرن، منطقی و علمی طب سنتی چینی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها