چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
پائولو کوئیلو کتاب‌هایش را به صورت رایگان در دسترس قرار داد

پائولو کوئیلو، نویسنده برزیلی چند عنوان از آثارش را به صورت الکترونیکی و رایگان در اختیار طرفداران بی‌شمارش که این روزها در سراسر جهان تحت قرنطینه‌ هستند قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از اکتوالیته-  پائولو کوئیلو از نخستین رمان پیش‌گامش «کیمیاگر» تا آخرین اثرش «هیپی» همواره کوشیده با روش خاص فیلسوف‌مآبانه داستان‌گویی‌اش خوانندگان مشتاق را وارد ماجراجویی‌های جدید و پرحادثه کند. حالا که تعداد پرشماری از مردم به خاطر شیوع کرونا در روزهای خودقرنطینگی به سر می‌برند و مجبور هستند از خانه خارج نشوند، نویسنده برزیلی تصمیم گرفته تا برخی از کتاب‌های الکترونیک خود را به صورت آنلاین و رایگان در دسترس طرفدارانش قرار دهد.

کوئیلو نیز همانند نیل گیمن، نویسنده انگلیسی روی وب‌سایت‌‌اش آدرس آثاری را که حالا رایگان عرضه شده‌ قرار داده و از مردم خواسته که به آن‌ها سر بزنند و هر کدام از کتاب‌ها را که خواستند دانلود کنند.

خالق کیمیاگر در اینستگرام خود نیز عرضه رایگان کتاب‌هایش را اعلام کرده و نوشته «در این دوران بیماری همه‌گیر جهانی چند عنوان از کتاب‌هایم را به صورت الکترونیکی و رایگان در صفحه خود قرار داده‌ام.» از زمانی که این اطلاعیه روی صفحه او منتشر شده، تعداد بسیاری از طرفداران نویسنده برزیلی از او برای به اشتراک‌گذاری آثارش قدرانی کرده‌اند.

در حال حاضر وب‌سایت نویسنده چندین کتاب الکترونیک نظیر «دست‌نوشته‌های آکرا»، «مبارزان راه روشنایی» و «راه تعظیم کردن» را به زبان‌های مختلف در این سایت https://paulocoelhoblog.com/books-online/ در دسترس قرار داده است.

پائولو کوئیلو، نویسنده معاصر برزیلی است که یکی از پرخواننده‌ترین و تاثیرگذارترین نویسندگان امروز به شمار می‌آید. رمان «کیمیاگر» معروف‌ترین کتاب پائولو کوئیلو، یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دهه پایانی قرن بیستم است که در ایران همانند کشورهای مختلف دنیا بسیار محبوب بوده و بیش از 52 زبان ترجمه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها