چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کتاب‌های رایگان اپل در ایام قرنطینه کرونا

شرکت اپل برای کاربران تلفن‌های همراه و دیگر دستگاه‌های ساخت این شرکت در آمریکا پیامی ارسال کرده است و از آنها خواسته اوقات قرنطینه خود را با کتاب‌های رایگان این شرکت سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از انگجت، شرکت اپل برای کاربران تلفن‌های همراه و دیگر دستگاه‌های ساخت این شرکت در آمریکا پیامی ارسال کرده است و از آن‌ها خواسته اوقات قرنطینه خود را با کتاب‌های رایگان این شرکت سپری کنند.
 
در این پیام برای کاربران آمریکایی آمده است با کلیک روی این پیام می‌توانند به هزاران نسخه کتاب الکترونیک و صوتی رایگان تدارک دیده شده توسط این شرکت دسترسی پیدا کنند.
 
اپل گفته است کاربران تلفن‌های آیفون و آیپد و سایر دستگاه‌های ساخت این شرکت در آمریکا می‌توانند در مدت قرنطینه اعلام شده توسط دولت از کتاب‌های داستان رایگان بهره ببرند. مسئولان بزرگترین شرکت تکنولوژی آمریکا می‌گویند این کتاب‌ها برای خانواده‌های آمریکایی تدارک دیده شده است تا بتوانند اوقات خود را سپری کنند.
 
بر اساس این گزارش مجموعه کتاب‌های تدارک دیده شده شامل ژانرهای مختلف داستان برای کودکان و بزرگسالان است که تا زمانی محدود در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون و آیپد قرار خواهد داشت.
 
پیش از این فروشگاه آمازون نیز مجموعه‌ای از کتاب‌های داستانی صوتی و الکترونیک برای کاربران خود ارائه کرده بود. شرکت آئودیبل (Audible) تولیدکننده کتاب‌های صوتی در آمریکا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آمازون ارائه رایگان کتاب‌های صوتی برای کودکان را اعلام کرده است. مسئولان آمازون می‌گویند مادامی که مدارس تعطیل هستند به ارائه رایگان کتاب‌های صوتی ادامه می‌دهند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها