دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کتاب صوتی رایگان آمازون در طول تعطیلی مدارس

مسئولان آمازون می‌گویند مادامی که مدارس تعطیل هستند به ارائه رایگان کتاب‌های صوتی ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پاکت‌اینک، شرکت آئودیبل (Audible) تولیدکننده کتاب‌های صوتی در آمریکا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آمازون ارائه رایگان کتاب‌های صوتی برای کودکان را اعلام کرده است. مسئولان آمازون می‌گویند مادامی که مدارس تعطیل هستند به ارائه رایگان کتاب‌های صوتی ادامه می‌دهند.
 
شرکت آئودیبل مجموعه کاملی از داستان‌های کودکان را به صورت صوتی در سایت خود برای دانلود رایگان فراهم کرده است. سایت آئودیبل در بیانیه‌ای گفته است: تا وقتی که مدارس بسته هستند ما باز هستیم. از امروز کودکان می‌توانند به صورت رایگان داستان گوش کنند.
 
بر اساس این گزارش داستان‌های صوتی ارائه شده به شش زبان زنده دنیا در اختیار کودکان قرار داده شده است که سایر کشورهای دنیا به غیر از آمریکا نیز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.
 
در شرایط عادی سایت آئودیبل تنها 30 روز استفاده رایگان به مشترکان خود ارائه می‌کند. کاربران این سایت بعد از این مدت، ماهیانه 8دلار برای گوش کردن به کتاب‌های صوتی پرداخت می‌کنند.
 
سرویس کتاب آئودیبل یا کتاب‌های صوتی آمازون از سال 2016 به خدمات این فروشگاه اینترنتی در دستگاه‌های کتابخوان کیندل اضافه شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها