پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
نمایشگاه کتاب لس‌آنجلس به تاریخ دیگر موکول شد

مسئولان نمایشگاه کتاب لس‌آنجلس اعلام کردند این نمایشگاه به خاطر پیشگیری از ویروس کرونا با تاخیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از لس آنجلس تایمز، ویروس کرونا بسیاری از فستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلف در سراسر جهان را تعطیل کرده است و حالا سایه کرونا به آمریکا نیز رسیده است. مسئولان نمایشگاه کتاب لس‌آنجلس اعلام کردند این نمایشگاه به خاطر پیشگیری از ویروس کرونا با تاخیر برگزار خواهد شد.
 
بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب شهر لس‌آنجلس قرار بود دو ماه دیگر در این شهر برگزار شود که به گفته مسئولان شهر با تاخیر در ماه اکتبر سال جاری برگزار خواهد شد. به گفته مسئولان آمریکایی تاریخ سوم اکتبر برای برگزاری این نمایشگاه تعیین شده است.
 
پیش از این در شهر لس‌آنجلس برگزاری مراسم جایزه کتاب لس‌آنجلس لغو شده بود. قرار بود 17 آوریل مراسم اعطای جوایز به برندگان این جایزه برگزار شود که به خاطر ترس از ویروس کرونا به تاریخ نامعلومی منتقل شده است.
 
روزنامه لس‌‌آنجلس تایمز یکی از برگزارکنندگان اصلی این فستیوال کتاب در گزارش خود گفته است که پیشگیری از ابتلای ویروس و حفظ سلامتی افراد را اولویت قرار داده‌اند. این روزنامه در بیانیه‌ای گفته است نمایشگاه کتاب در پاییز برگزار می‌شود و امیدواریم تا آن موقع خطر ویروس برطرف شده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها