شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
کتابی که به شما یاد می‌دهد چگونه یادبگیرید

کتاب «طراحی محور مغز» محصول ده‌ها سال تحقیق علمی در مورد چگونگی کسب دانش است. با این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه یادبگیرید. همچنین می‌توانید به دیگران کمک کنید چگونه سریع‌تر مباحث آموزشی را فرابگیرند و در وقت و انرژی صرفه‌جویی کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از bookauthority کتاب «طراحی مغزمحور» نوشته ریچ کار و دکتر کران او ماهونی از سوی سایت‌های خبری سی ان ان، فوربس، گاردین به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین‌ها معرفی شده‌ است.
 
راهی که مردم دوست دارند را یاد بدهید. به نظر شما چرا برخی کارمندان، دانش‌آموزان و حی کودکان از اطرافیان خود شایسته ترند؟ یا چرا در برخی مواقع طول می کشد که چیزی را به کشی یاد بدهیم؟ اغلب موسسات به طور ناآگاهانه کارمندان خود را تعلیم می‌دهند یا به دانش آمموزان آموزش می دهند آن‌ها از روش‌های منسوخ‌شده‌ای استفاده می کنند که به سیستم‌ها پاداش- مجازات تکیه دارد.
 
این رویکرد نا بسامان باعث می‌شود برخی تصور کنند هوش کافی ندارند و حرفه مورد علاقه خود را ترک کنند.

به نوعی‌، ما از این واقعیت غافل شدیم که تقریبا همه انسان‌ها  به مقدار مساوی دارای نورون و توانایی یکسانی در ایجاد مدارهای عصبی پیچیده هستند. خبر خوب این است که دیگر لازم نیست این اشتباه را تکرار کنیم دانشمندان دریافته‌اند که انسان‌ها از لحاظ شیمیایی و ساختاری به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌ شده‌اند که از یادگیری لذت ببرند. درواقع این در دی ان ای ماست.
 
کتاب «طراحی محور مغز» محصول ده‌ها سال تحقیق علمی در مورد چگونگی کسب دانش است. با این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه یادبگیرید. همچنین می‌توانید به دیگران کمک کنید چگونه سریع‌تر مباحث آموزشی را فرابگیرند و در وقت و انرژی صرفه‌جویی کنند. این کتاب به شما یاد می دهد از آموزش دادن و آموزش دیدن لذت ببرید.
 
این کتاب باعث تغییر در کلاس‌های درس شد و معلمان را از شاگردان متحیر کرد. حتی والدین گزارش روابط بهتری با فرزندان خود را ارائه داده‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها