سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
دختر شش‌ساله کتابی برای تشویق بچه‌ها به پذیرش خود نوشت

بری‌یانا سیلی شش ساله اهل ایالت جورجیای امریکا در کتاب خود، «منِ واقعی» دختران را تشویق می‌کند تا خود را همان‌گونه که هستند بپذیرند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ملویل‌هاوس - یک دختر کلاس اولی اهل ایالت جورجیای امریکا به نقطه‌ای رسیده که برخی در تمام طول زندگی خود هم نمی‌توانند انجام دهند. او کتاب کودک خود را منتشر کرده است.
 
بری‌یانا سیلی شش ساله است و کتابی درباره پذیرش خود و ضعف‌هایمان نوشته که «منِ واقعی» نام دارد. این کتاب به‌طور مستقل منتشر شده و برای فروش در آمازون در دسترس است. بری‌یانا بخشی از درآمد خود را به آشپزخانه کلیسای ردمپشن اختصاص خواهد داد.
 
درست مانند اکثر نویسندگان که کتاب منتشر می‌کنند، بری‌یانا نیز قرار است جشن امضای کتاب داشته باشد؛ او از مراجعین خواسته مواد غذایی فاسدنشدنی برای اهدا به کلیسا بیاورند.
 
بری‌یانا سیلی در مصاحبه تلویزیونی خود در پاسخ به این سوال که تلاش دارد به مردم چه بگوید گفت: «می‌خواهم به آنها بگویم که زیبا هستند.» ملانی اسپونر، معلم بری‌یانا، نیز گفت: «ما برای بسیاری از مواردی که در کتاب بری‌یانا هست فعالیت‌های زیادی انجام دادیم و می‌توان آن را در مدارس تدریس کرد.»
 
کتاب بری‌یانا که به تمام دختربچه‌های سراسر جهان تقدیم شده یک پیام دارد و آن عشق به خود است. او خوانندگان را تشویق می‌کند که خود را همان‌طور که هستند بپذیرند و دوست داشته باشند. این یک درس مهم و نه چندان آسان برای تمام سنین است. اما اگر بچه‌های شش ساله آن را یاد بگیرند، این امکان وجود دارد که در تمام طول زندگی بتوانند آن را همراه خود داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها