یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
رمز و رازهای کتاب فروشی از نظر خبرنگار آمریکایی

نادیا مینا خبرنگار روزنامه‌های مختلف یکی از کسانی که از ایده‌های خوبی برای کتاب فروشان محلی ارائه می‌کند.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از فوربز، مجله معروف فوربز در گزارشی درباره رمز و رازهای کتاب‌فروشی مطلبی درباره تجربیات یک خبرنگار منتشر کرده است که می تواند برای هر کتاب‌فروشی مفید باشد.
 
نادیا مینا خبرنگار روزنامه‌های مختلف آمریکا یکی از کسانی که از ایده‌های خوبی برای کتاب‌فروشان محلی ارائه می‌کند.
 
او عقیده دارد بسیاری از نویسندگان در محلات مختلف زندگی می‌کنند که می‌توانند از سوی کتاب فروشان نزدیک به آن‌ها دعوت شده و با خوانندگان به طور مستقیم و بدون واسطه گفت‌وگو و تبادل نظر کنند.
 
در گزارش فوربز آمده است  بسیاری از کتاب فروشان محلی جلساتی با حضور نویسندگان مشهور در نزدیکی یا همسایگی خود برگزار می‌کنند که برای این جلسات حتی بلیط هم می‌فروشند.
 
 به گفته مینا اگر مراسمی برگزار کنید و نویسنده موردعلاقه خوانندگان را دعوت کنید، نه تنها مشتری جدیدی می‌یابید بلکه آنان فروشگاه را نیز با خاطره‌ای خوب به یاد خواهند داشت.

همه نویسندگان دوست دارند نسخه بیشتری از کتاب‌های‌شان به فروش رود. خوانندگان نیز دوست دارند با نویسنده‌های موردعلاقه خود دیدار و صحبت کنند. برگزاری چنین جلساتی در کتاب‌فروشی بهترین روش برای ابراز علاقه و حمایت از نویسندگانی است که در محله شما سکونت دارند و ارتباط شما با اجتماع را نیز تحکیم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها