چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
افتتاح کتابفروشی نویسنده بازی تاج و تخت

مارتین در وبلاگش از طرفدارانش خواسته است برای بازدید از کتابفروشی به این مکان مراجعه کنند.

 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گاردین، جرج آر.آر. مارتین نویسنده مشهور آمریکایی و خالق مجموعه داستانی سریال بازی تاج و تخت در شهر سانتافه ایالت نیومکزیکو آمریکا یک کتاب فروشی افتتاح کرد. هنوز آخرین رمان از مجموعه داستان بازی تاج و تخت به نام بادهای زمستانی از این نویسنده منتشر نشده است.
 
مارتین در سال 2013 سالن سینمای ژان کوکتیا را خریداری کرده بود که حالا تصمیم گرفته در کنار این سینما یک کتابفروشی نیز دایر کند. مارتین در وبلاگش از طرفدارانش خواسته است برای بازدید از کتابفروشی به این مکان مراجعه کنند.
 
نویسنده رمانهای مجموعه یخ و آتش نام این کتابفروشی را بیستلی بوکس (Beastly Books) گذاشته و میگوید نام این کتابفروشی را از داستان دیو و دلبر الهام گرفته است. مارتین میگوید او و تیمش قصد داشتند خیلی پیشتر این کتابفروشی را بازکنند.
 
وی قول داده است بیشتر کتابهایی که در این کتابفروشی عرضه میشود داستانهای خودش با امضای شخصی برای طرفداران باشد. مارتین در وبلاگش از طرفدارانش خواسته است به کتابفروشی مراجعه کنند.
 
پیش از جرج مارتین نویسندگان مشهور زیادی اقدام به تاسیس کتابفروشی کرده بودند که از آخرین نمونه های آن می توان به جودی بلوم، آن پاچت و لوئیس اردریچ اشاره کرد. البته بلوم در سال 2016 یک کتابفروشی خیریه در فلوریدا تاسیس کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها