چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
طرح جالب فروش کتاب در فرودگاه‌های آمریکا

به تازگی شرکت خدمات و فروشگاهی پارادایس، خدمات فروش کتاب با شرایط خاص و ویژه راه‌اندازی کرده است که به نظر می‌رسد در نوع خود نخستین تجربه فروش کتاب در فرودگاه‌های آمریکا باشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از کانسیدریبل، شرکت خدمات و فروشگاهی پارادایس (paradieslagardere) در بیشتر فرودگاه‌های کشور آمریکا سالیان درازی است که به عرضه محصولات مختلف برای مسافران مشغول است. این شرکت 850 فروشگاه کالاهای لوکس و 170 رستوران در بیش از 100 فرودگاه ایالت‌های مختلف آمریکا دارد که همه آن‌ها خدمات مشابهی به مسافران پروازهای خطوط هوایی این کشور ارائه می‌کنند.
 
به تازگی این فروشگاه خدمات فروش کتاب با شرایط خاص و ویژه راه‌اندازی کرده است که به نظر می‌رسد در نوع خود نخستین تجربه فروش کتاب در فرودگاه‌های آمریکا باشد. معمولاً مسافران برای تهیه کتاب در فرودگاه باید هزینه‌های بیشتری از کتابفروشی‌های معمولی بپردازند ولی در این روش فروش کتاب خریدار می‌تواند تا شش ماه کتاب را نزد خود نگه دارد و در صورت تمایل آن را به یکی از فروشگاه‌های این شرکت تحویل داده و نصف قیمت کتاب را پس بگیرد.
 
به گزارش ریدرز دایجست، مسئولان این شرکت اعتقاد دارند این روش برای مسافران از جذابیت خاصی برخوردار است چون می‌توانند نیمی از هزینه کتاب را برای خواندن آن بپردازند. چند ماهی که از این طرح گذشته استقبال خوبی از سوی مسافران شده است.
 
بر اساس این گزارش مسافران قبل از خرید کتاب باید اپلیکیشن اختصاصی این شرکت با عنوان LoungeBuddy را روی تلفن های همراه خود نصب کنند تا از محل خرید و تحویل کتاب‌ها در فرودگاه‌ها اطلاع پیدا کنند.
 
شرکت پارادایس اعلام کرده مسافران می‌توانند کتاب‌ها را پس از خواندن تنها با داشتن فاکتور خرید کتاب از فروشگاه‌های این شرکت آن را پس بدهند و نیمی از هزینه کتاب را بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها