سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
شکار کتاب‌های گمشده در ابوظبی

از امروز در یکی از پارک‌های ابوظبی به مدت یک ماه برنامه‌ای تحت‌ عنوان «شکار کتاب‌های گمشده» به منظور تشویق به کتابخوانی در حال اجرا است.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روزنامه البیان - برنامه‌ای تحت عنوان «شکار کتاب‌های گمشده‌» در پارک ام الامارات ابوظبی از شیخ‌نشین‌های امارات متحده عربی در حال اجراست؛ به این ترتیب که بازدیدکنندگان از امروز به مدت یک ماه از ساعت 6 تا 9 شب می‌توانند با استفاده از چراغ نئونی، نقشه‌ها، اشاره‌ها و نشانه‌هایی متعدد و مختلفی که در جای جای پارک تعبیه شده کتاب‌های مخفی شده را پیدا کنند، بخوانند و با خود به خانه ببرند.

در این رویداد فرهنگی بیش از 1000 کتاب با همکاری اداره فرهنگ و گردشگری ابوظبی، موزه لوور ابوظبی، پروژه ترجمه کلمه، جامعه حمدان بن محمد ذکی دبی، گروه فرهنگ و هنر ابوظبی و انتشارات دار هد‌هد فراهم شده و به طور رایگان در اختیار بازدیدکنندگان ار پارک قرار می‌گیرد.

علاوه بر کتاب‌ها، شرکت‌کنندگان هم‌چنین این فرصت را دارند که از جوایزی که در داخل کتاب‌ها گذاشته شده بهره‌مند شوند. این جوایز شامل برگه‌های تخفیف رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی است که در پارک وجود دارند.

رشا قبلاوی، مدیر امور اجرایی پارک ام الامارات در این باره اظهار کرد «خیلی خوشحال و مفتخر هستیم که اولین پروژه شکار کتاب را در پارک ام‌الامارات برای دوستداران کتاب با هدف تقویت یادگیری در کنار تفریح راه‌اندازی کردیم. امیدواریم که اقداماتی از این دست بتواند مشوق افراد از گروه‌های سنی مختلف برای کتابخوانی باشد. می‌خواهم از همه آن‌هایی که ما در در راستای این اقدام مبتکرانه یاری رساندند تشکر کنم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها