جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
مجموعه داستان کوتاه کارگردان فیلم‌های گوتیک

کارگردان مکزیکی‌ الاصل ساکن آمریکا به تازگی طی قراردادی با آمازون مجموعه داستان‌های کوتاهی نوشته است که قرار است در سرویس داستان آمازون به مخاطبان عرضه شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از لیت هاب، گیرمو دل تورو کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده مکزیکی تا کنون توانسته دو بار نامش را به عنوان برنده جایزه اسکار به خاطر فیلم‌های شکل آب در سال 2017 و هزارتوی پن در سال 2006 ثبت کند. فیلم شکل آب جایزه بهترین فیلم را نیز در نودمین مراسم اسکار به خود اختصاص داد.
 
این کارگردان مکزیکی‌ الاصل ساکن آمریکا به تازگی طی قراردادی با آمازون مجموعه داستان‌های کوتاهی نوشته است که قرار است در سرویس داستان آمازون به مخاطبان عرضه شود. مسئولان آمازون می‌گویند این مجموعه داستان به صورت الکترونیک برای فروش در دسترس کاربرانش قرار خواهد گرفت.
 
کتاب داستان دل تورو که قرار است در سال 2021 به طور رسمی در اختیار کاربران آمازون قرار گیرد، مجموعه‌ای از داستان‌های علمی تخیلی و فانتزی است که همان و حال و هوای فیلم‌های کارگردان را دارد.
دل تورو در حرفه کارگردانی خود نیز بیشتر به ساخت آثار فانتزی و فیلم‌های ترسناک سبک گوتیک گرایش دارد.
 
دل تورو خودش درباره انتشار این کتاب می‌گوید: همیشه در ساخت فیلم‌هایم از داستان‌های کوتاه و ترسناک که ارواح را توصیف می‌کردند الهام گرفتم و در داستان خودم سعی کردم برای مخاطب فیلم‌هایم دنیای جدیدی تعریف کنم.
 
این کارگردان مکزیکی پیش از این در نوشتن چند رمان مربوط به داستان‌های خون‌آشام نیز مشارکت داشته است ولی مجموعه داستان فعلی تنها کتاب مستقل این کارگردان هالیوودی محسوب می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها