شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
کتاب موسس نتفلیکس در لندن و ملاقات با صاحب آمازون

کتاب خاطرات مارک راندولف موسس و مالک شبکه تولید فیلم و سریال نتفلیکس قرار است ماه آینده به طور همزمان در آمریکا و انگلیس منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوکسلر، مارک راندولف موسس و مالک شبکه نتفلیکس ماه آینده به شهر لندن سفر می‌‌کند تا در مراسم رونمایی از کتابش شرکت کند. او در این کتاب داستان اصلی شکل‌گیری این شبکه و نحوه کار چنین رسانه هایی را توضیح داده است.
 
نتفلیکس یکی از بزرگترین شبکه‌های خصوصی تولید فیلم و سریال‌های آمریکایی است که در سال 1998 تاسیس شد. این شرکت در ابتدا کارش را با ارسال پستی فیلم‌های ضبط شده در لوح‌های فشرده به مشترکان خود آغاز کرد ولی بعد حوزه فعالیش را به تولید فیلم و سریال در آمریکا و کانادا گسترش داد.
 
راندولف در اولین کتابش با عنوان «هیچ وقت کار نخواهد کرد: تولد نتفلیکس و زندگی شگفت‌‌انگیز یک ایده» که قرار است به طور همزمان توسط دو ناشر آمریکایی و انگلیسی چاپ شود، درباره چگونگی شکل‌گیری این شبکه و رمز و رازهای کار در حوزه تولید فیلم و سریال نوشته است.
 
به گفته نویسنده قرار است 17 سپتامبر سال جاری دو ناشر لیتل براون آمریکا و اکتوپوس انگلیس این کتاب را روانه بازار کتاب کنند. قرار است راندولف در سفری پنج روزه به شهر لندن در برنامه تبلیغاتی ناشر انگلیسی شرکت کند.
 
بر اساس این گزارش برنامه تبلیغاتی ناشران شامل برنامه‌های مختلفی از جمله مصاحبه راندولف با رادیو بی‌بی‌سی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی خواهد بود.
 
راندولف در این کتاب توضیح داده است که چگونه نتفلیکس به یک شبکه جهانی تبدیل شده است. وی در این کتاب داستان ملاقاتش با جف بزوس موسس و مالک فروشگاه آمازون را نیز آورده است که گفته می‌شود همین ملاقات باعث ایده تاسیس چنین شبکه‌ای را در ذهن وی رقم زده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها