سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
مجموعه جدید مقالات و داستان‌های حنیف قریشی به زودی منتشر خواهد شد

آخرین مجموعه مقاله و داستان حنیف قریشی، نویسنده پاکستانی‌تبار انگلیسی، سه ماه دیگر از سوی انتشارات فیبر منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از بوکسلر - انتشارات فیبر مجموعه جدیدی از مقالات و داستان‌های نویسنده «رختشویخانه زیبای من»، حنیف قریشی را ماه اکتبر منتشر خواهد کرد.
 
ناشر این مجموعه گفت: «جدیدترین مجموعه مقالات و داستان‌های حنیف قریشی به نام «چه اتفاقی افتاد؟» خنده‌دار، تلخ و خردمندانه است. هیچ موضوعی برای این وقایع‌نگار عصر مدرن ما خیلی حاشیه‌ای یا خیلی کلی نیست. به واسطه اشتیاق و درایت ویژه و بی‌حد و حصر، ما با مجموعه‌ای از مشاهدات پیرامون فرهنگ و شیوه‌ای که در حال حاضر زندگی می‌کنیم مواجه هستیم.»
 
«از رسانه‌های اجتماعی تا کلاسیک‌های کهن؛ از ارزیابی دیوید بویی تا ژرژ سیمنون و کیت جرت، از بستنی تا نتفلیکس: این جلد از نقدها و داستان‌های کوتاه آخرین وقایع در یک مجموعه بی‌نظیر ادبی است.»
 
انتشارات فیبر «چه اتفاقی افتاد؟» را به همان اندازه درباره میل کاتولیکی قریشی به فرهنگ عامه‌پسند می‌داند که درباره مشاهدات و بینش‌های او- هر کتاب جدیدی در مجموعه آثار او نشان‌دهنده دلیلی برای تحسین است.
 
الکس بولر، ناشر این مجموعه گفت: «جوانی، اکتشاف، فرهنگ پاپ، شورش، هنر، جنسیت، نژاد و تجربه مهاجرت در این مجموعه مهیج جمع‌آوری شده‌اند که با علایق و روحیه خلاق همیشگی حنیف بیان می‌شوند. این مجموعه سرگرم‌کننده است، انرژی‌های جدیدی را برمی‌انگیزد و بینش خواننده را تغییر خواهد داد.»
 
فیبر ناشر دیرینه قریشی است و آثار او به ۳۶ زبان ترجمه شده است. او استاد نویسندگی خلاق در دانشگاه کینگستون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها