پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
افتتاح کتاب‌فروشی دیگر آمازون در دیترویت آمریکا

هنوز افتتاح این فروشگاه جدیدی به طور رسمی از سوی آمازون اعلام نشده است ولی گفته می شود کارمندان آن از هم اکنون در حال استخدام هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از دیجیتال ریدر، فروشگاه آمازون ظاهراً در حال افتتاح یک کتابفروشی دیگر در شهر دیترویت آمریکاست. هنوز افتتاح این فروشگاه جدیدی به طور رسمی از سوی آمازون اعلام نشده است ولی گفته می شود کارمندان آن از هم اکنون در حال استخدام هستند.
 
در خیابان جفرسون شهر دیترویت ساختمانی از سوی آمازون خریداری شده است که مجوزهای لازم برای افتتاح یک کتابفروشی فیزیکی دریافت شده است ولی هنوز نوع کاربری دقیق آن مشخص نشده است ولی احتمالاً از نوع فروشگاه‌های آمازون گو (amazon go) خواهد بود.
 
در این نوع فروشگاه‌‌های آمازون خرید بدون نیاز به چک شدن در زمان خروج است. به عبارت دیگر برخلاف سایر فروشگاه‌های فیزیکی فاقد صندوق است و پس از برداشتن اجناس می‌توان از فروشگاه خارج شد.
 
در حال حاضر در آمریکا 13 فروشگاه از این نوع فروشگاه‌ها در شهرهای مختلف آمریکا فعال هستند. انواع دیگر فروشگاه‌ها و کیوسک‌های کتابفروشی آمازون نیز هر کدام به سبک خود اقدام به فروش کتاب می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها