یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
از ناشناخته تا دستگاه نهایی تفکر

«آخرین ناشناخته‌ها»، «برتر، بازگشت علم نژاد» و «مغز دستگاه نهایی تفکر» عنوان سه کتاب جدیدی است که سایت book authority برای علاقه‌مندان به علم معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از book authority کتاب «آخرین ناشناخته‌ها» یکی از جدیدترین ‌آثاری است که در سال جاری روانه بازار کتاب جهانی شده است. این اثر توصیف اسرار نهایی جهان است که بهترین مغزهای جهان آن را نوشته‌اند.

 
«آخرین ناشناخته‌ها» به نوعی به پیشگویی دانیل کوهنمن اشاره کرده است؛ وی برنده جایزه نوبل و نویسنده کتاب «تفکر سریع و راحت» است. درواقع این اثر یک کتاب کوچک از سوالات عمیق است؛ یعنی ناشناخته‌هایی که به اسرار دنیای ما، تمدن ما و معانی زندگی اشاره دارد. جان بروکمن(نویسنده) در این کتاب، به عمیق‌ترین معماها و رازهایی پرداخته است که بزرگترین متفکران زمان حاضر از جمله برندگان نوبل، کیهان‌شناسان، فیلسوفان، اقتصاددانان، رمان‌نویسان برنده جایزه، دانشمندان مذهبی و بیش از 250 دانشمند، هنرمند و نظریه‌پرداز برجسته به ‌آن می‌اندیشیده‌اند.
 

 
بازگشت علم نژاد
«برتر، بازگشت علم نژاد» نوشته آنجلا ساینی اثر دیگری که از سوی این سایت برای علم‌دوستان معرفی شده است. این اثر یک بررسی دقیق از ظهور دوباره تحقیقات علمی درباره تفاوت‌های نژادی است. این کتاب به ما از داستان نگران‌کننده باور به تفاوت‌های نژادی زیستی در دنیای علم می‌گوید باوری که همیشه بوده است. پس از وحشت رژیم نازی در جنگ جهانی دوم جریان اصلی دنیای علم به سوی مطالعه تنوع نژادی رفت و برای یهودیان به یک عقیده‌ تبدیل شد.  


علم کمیک؛ مغز دستگاه نهایی تفکر
با این کتاب شما می‌توانید اعماق اقیانوس‌ها را کشف کنید؛ همچنین دورترین فاصله از فضا و هر چیزی که در این بین وجود دارد را بدانید. این رمان‌ گرافیکی زیبا به وضوح دیدگاه‌های سرگرم‌کننده از موضوعاتی را نشان‌ می‌دهد که توری وولکات نویسنده در کتاب به آن‌ها پرداخته است.
 
در این جلد، فهاما (شخصیت اصلی داستان) توسط یک دانشمند دیوانه و دستیار زامبی‌اش ربوده شده است و قصد سرقت مغز را دارد. فهاما نیاز دارد تا درباره مغز بیشتر بداند تا به سرعت نقشه فرار خود را طراحی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها