پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
ابزار جذاب کتاب‌خوان چینی برای مطالعه طولانی

دستگاه کتاب‌خوان اونیکس به تازگی امکانی برای علاقمندان به کتاب‌های الکترونیکی عرضه کرده است تا بتوانند با سهولت بیشتری کتاب‌های خود را مطالعه کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودایریدر، دستگاه کتاب‌خوان اونیکس به تازگی امکانی برای علاقمندان به کتاب‌های الکترونیکی عرضه کرده است تا بتوانند با سهولت بیشتری کتاب‌های خود را مطالعه کنند.
 
مدل جدید شرکت چینی تولیدکننده کتاب‌خوان‌های الکترونیکی دارای 6 اینچ صفحه با وضوح تصویر 1448 در 1072 است که قادر به خواندن جوهر الکترونیکی است.
 
کتاب‌خوان الکترونیکی اونیکس بوکس مدل ویکینگ (Viking) وسیله‌ رویایی کسانی است که فایل‌های PDF و منابع اسکن‌شده مطالعه می‌کنند و می‌خواهند از امکانات سیستم عامل باز و قوی اندروید نیز در کنار نمایشگر جوهر الکترونیک استفاده کنند.
 
ویکینگ بر خلاف مدل‌های قبلی این شرکت دارای صفحه کوچک‌تری است ولی دکمه‌های تغییر صفحه کتاب تعبیه شده یک ابزار جدید جذاب برای کاربران این نوع دستگاه‌ها محسوب می‌شود. این دکمه‌ها در دو لبه چپ و راست دستگاه کار گذاشته است و کاربران به راحتی بدون لمس صفحات از آنها برای تغییر صفحات کتاب استفاده می‌کنند.
 
از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه چینی استفاده از باطری قدرتمند 3000 میلی‌آمپری است که به کاربران اجازه می‌دهد مدت‌های طولانی به مطالعه کتاب‌ بپردازند. این دستگاه تنها 85 گرم وزن دارد و دستگاه کتاب‌خوان ایده‌آلی برای مطالعه طولانی مدت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها