شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
نویسنده کتاب ترامپ پشیمان است

نویسنده کتاب دونالد ترامپ با عنوان هنر معامله از انتشارات رندوم هاوس خواسته است این کتاب را از روند چاپ خارج کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از لیت هاب، نویسنده کتاب دونالد ترامپ با عنوان هنر معامله از انتشارات رندوم هاوس خواسته است این کتاب را از روند چاپ خارج کند. تونی شوارتس در نقش نویسنده سایه این کتاب را به اسم رئیس جمهور فعلی آمریکا نوشته بود که هنوز هم از سوی انتشارات رندوم هاوس در دست چاپ است.
 
چند روز پیش شوارتز در پیامی توئیتری خطاب به مسئولان انتشارات رندوم هاوس نوشت: خیلی خوب می‌شود که انتشارات، این کتاب را از گردونه چاپ خارج کند. این پیام توئیتری شوارتز بعد از گزارش نیویورک تایمز نوشته شد.
 
نیویورک تایمز در گزارشی آورده بود که از سال 1985 تا 1994 ترامپ در درآمدهای مالیاتی نزدیک به 2 میلیارد دلار خسارت دیده است. ترامپ نوشته است سال به سال نسبت به هر شهروند آمریکایی دیگر مالیات بیشتری پرداخت کرده است.
 
شوارتز در پیام توئیتری خود نوشت: در زمانی که این کتاب را نوشته بودم درباره این خسارت‌ها اطلاعی نداشتم. این پیام در حالی از سوی شوارتز منتشر شده است که در دهه هشتاد میلادی نظر مثبتی درباره ترامپ داشت ولی بعد از یک دهه کاملاً نظرش درباره ترامپ تغییر می‌کند.
 
وی در سال 2016 و در اوج مبارزات انتخاباتی ترامپ در مصاحبه با مجله نیویورکر به شدت به ترامپ حمله کرد و او را دشمن جامعه خطاب کرد. وی در این مصاحبه ترامپ را اجتماع گریز خطاب کرده بود.
 
شوارتز در این مصاحبه به صراحت از نوشتن کتابی درباره شخصی که مطمئن است برای تمدن بشریت خطرناک است، اظهار پشیمانی کرده بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها