جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
افزایش فروش رمان گوژپشت نوتردام بعد از حادثه کلیسای پاریس

فروش رمان نوشته شده توسط ویکتور هوگو نویسنده فرانسوی بعد از حادثه کلیسای نوتردام شهر پاریس افزایش یافته است. هوگو این رمان را با محوریت این کلیسا نوشته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایندیپندنت، فروش رمان گوژپشت نوتردام بعد از حادثه کلیسای نوتردام در شهر پاریس به طور قابل توجهی افزایش یافته است. فروش آنلاین این رمان نوشته ویکتور هوگو در آمازون و دیگر فروشگاه‌ها بیشتر از فروشگاه‌های فیزیکی است.
 
در روزهای گذشته رمان ویکتورهوگو در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشت. لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های کشورهای مختلف مربوط به این رمان است.
 
رمان گوژپشت نوتردام اولین بار در سال 1831 میلادی منتشر شد. این رمان یکی از آثار برجسته ادبی در جهان است که از کلیسای نوتردام پاریس الهام گرفته شده است.
 
ویکتور هوگو خودش در مقدمه این رمان نوشته است: چند سال پیش نویسنده این کتاب به هنگام تماشا یا بهتر بگوییم ضمن کاوش در کلیسای نوتردام پاریس در یکی از زوایای تاریک برجهای آن کلمه ANATKH را که دستی عمیقاً بر یکی از دیوارها کنده بود مشاهده کرد. کسی که این کلمه را بر دیوار برج کلیسای نتردام نقش زده بود چندین قرن پیش از جهان رخت بربسته و نوشته او هم به‌دنبال وی ناپدید گردیده، پایان عمر کلیسا نیز بسیار نزدیک است. کتاب حاضر دربارهٔ سنگ نوشته مزبور به رشته تحریر درآمده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها